Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- نوزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام همزمان با هفته فرهنگی الجزایر و هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، در آیینی، پنجشنبه شب در نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا در آیین گشایش این نمایشگاه رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، نماینده منطقه ای آیسسکو، مدیرعامل موسسه فرهنگی آیسسکو، سفیر الجزایر، وزیرمختار کشور الجزایر، وزیر مختار عمان در تهران، سفیر تاجیکستان و مدیر فرهنگی موسسه اکو و رئیس سازمان سینمایی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این آیین گفت: مشهد مقدس هم اکنون میزبان مهمانان و شرکت کنندگانی از 11 کشور جهان در نوزدهمین نمایشگاه ناشران جهان اسلام است.
سعید سرابی افزود: 970 ناشر داخلی و خارجی در نوزدهمین نمایشگاه کتاب جهان اسلام در مشهد شرکت دارند.
وی شمار ناشران داخلی حاضر در این نمایشگاه را 835 نفر با 150 هزار عنوان کتاب عنوان و اظهار کرد: ناشران داخلی در قالب 800 غرفه نمایشگاهی آثار خود را ارائه کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: ناشران خارجی نیز از 20 کشور با 9 هزار عنوان کتاب شرکت دارند که از 135 ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب، 25 ناشر اصلی اند و بقیه به نمایندگی از انتشارات حضور دارند.
وی افزود: برگزاری هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و نمایشگاه پایتخت فرهنگی جهان اسلام از جمله رخدادهای فرهنگی است که همزمان با نوزدهمین نمایشگاه کتاب جهان اسلام روی خواهد داد.
وی اظهار کرد: برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام یکی از 170 فعالیتی است که به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 در نظر گرفته شده است.
نوزدهمین نمایشگاه ناشران جهان اسلام و هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تا 15 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد برپاست.
خبرنگاران: میترا عبدالهی / مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3027/7489/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران،ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود و آماده‌سازی پنل پست کتاب خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تماس بگیرند.

کد خبر 6095806 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل