Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - تیم هندبال پیشگامان کویر یزد عصر پنجشنبه در دیدار خانگی مقابل پرواز اصفهان در لیگ دسته یک باشگاه های ایران با نتیجه 30 بر 23 به برتری دست یافت.

این دیدار از هفته دوم لیگ دسته یک هندبال در سالن ورزشی عدالت یزد برگزار شد و شاگردان ابوالفضل حیدری در مصاف با میهمان خود عملکرد مطلوب تری به نمایش گذاشتند و نیمه نخست را با حساب 17 بر 10 به سود خود رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه دوم شاگردان رسول کشانی مربی با تجربه تیم پرواز اصفهان تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند اما اشتباه فردی آنان و درخشش مجتبی محمودآبادی دروازه بان مشهدی تیم پیشگامان مانع شد و بازی در نهایت با نتیجه 30 بر 23 به سود میزبان به پایان رسید.
قضاوت این مسابقه بر عهده اکبر خاکپور و حمید حسین زاده از تهران بود.
به گزارش ایرنا، هجدهمین دوره مسابقه های هندبال لیگ دسته یک باشگاه های ایران از هفته گذشته با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم پیشگامان یزد با تیم های شهرکرد، نجف آباد و پرواز اصفهان هم گروه است.
تیم پیشگامان کویر که هفته نخست این رقابت ها نیز با نتیجه 32 بر 22 مقابل میزبان خود تیم شهرکرد پیروز شده بود، هفته آینده به میهمانی تیم نجف آباد اصفهان می رود.
مسئولان باشگاه پیشگامان که در سال های اخیر همواره حمایت مالی از هیات هندبال استان را به عهده داشتند، بارها اعلام کرده اند فقط با استفاده از نیروی بومی در قالب مربی و بازیکن به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری شرکت می کنند، امسال با جذب اکثر بازیکنان مطرح شهر یزد که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته یک کشور دارند در صدد صعود به لیگ برتر کشور هستند.
سرپرستی و مربیگری تیم هندبال پیشگامان در لیگ دسته یک به ترتیب به عهده غلام رضا اقبالی و ابوالفضل حیدری است و سیدسجاد میرزابابایی، حمیدرضا حکیمیان، محمد خانی، سجاد ابراهیمیان، علی لباف زاده، محمد مژگانیان، حامد دادرس، مجتبی محمود آبادی، میثم مظفری، محمد نوظهور، محمدرضا میرزاییان، محمدناصر باغ گندمی، سیدسجاد اخباری، امیرحسین برزگر، علیرضا دره شیری، سجاد ابویی، میلاد سان و علی ذوالفقاری نیز بازیکنان این تیم را تشکیل می دهند.
تیم هندبال پیشگامان سال گذشته با بازیکنان و کادر فنی بومی در رقابت های لیگ دسته 2 کشور حاضر شد اما از حضور در جمع تیم های برتر و صعود به لیگ دسته یک بازماند و امسال با کسب مجوز از فدراسیون در این رقابت ها شرکت می کند.
سال گذشته تیم هندبال پروفیل کیهان از باشگاه ایرانیان آرمان پاد نماینده استان یزد در لیگ دسته یک باشگاه های ایران بود که با اقتدار و کسب پیروزی مقابل همه حریفان به لیگ برتر صعود کرد اما به دلایلی امسال در لیگ برتر شرکت نکرد.
7532/ 2047 خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است

ایسنا/فارس  سرمربی یونانی گل گهر سیرجان به تمجید از تماشاگران تیم شیرازی پرداخت و دلیل پیروزی تیمش در شیراز را تجربه بیشتر و بازیکنان باکیفیت بالاتر عنوان کرد.

مارینوس اوزونیدیس امشب، ۷ اردیبهشت پس از پیروزی سه بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی، ابتدا از هواداران تیمش تشکر کرد که با وجود نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر، به شیراز آمدند تا تیم شهرشان را حمایت کنند.

او سپس با اشاره به صحبت‌های شب گذشته خود در تمجید از نوع بازی فجرسپاسی گفت: گفته بودم که سبک بازی این تیم را می‌پسندم و انتظار بازی سختی را هم داشتم ولی مهمترین چیزی که امشب کار ما را سخت کرد، جوّ استادیوم بود که کمک بسیاری به تیم میزبان می‌کرد.

اوزینیدیس افزود: تیم فجر سازماندهی بسیار خوبی داشت و به بازیکنانم گفته بودم برای گلزنی باید تمرکز و صبر داشته باشند و از اینکه تمرکز را تا زمان به ثمر رسیدن گل حفظ کردند، راضی هستم.

بازیکن سابق تیم ملی یونان با بیان اینکه تیمش تیم باتجربه‌تری بوده و به همین علت توانسته برتری قاطعی را در زمین مسابقه رقم بزند، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت راحت نیست چون اگر یک لحظه تمرکزت را دست دهی، بازنده‌ای؛ بنابراین خیلی خوشحالم که توانستیم در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم و پیروز میدان شویم.

اوزینیدیس در خصوص استفاده از بهنام برزای، مهاجم پیشین تیم استقلال در پست دفاع آخر نیز گفت: در بازی قبلی در لیگ برتر هم از بهنام در همین پست استفاده کردیم، چون هر دو دفاع وسطمان مصدوم هستند. احمدرضا زنده روح هم در این بازی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت.

سرمربی گل گهر سیرجان در پایان برای فجرسپاسی در لیگ یک آرزوی موفقیت کرد و گفت: این تیم با این تماشاگران، شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم به این موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و فجرشهید سپاسی شیراز از دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس اسپانیایی در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ گلزنی کردند تا نماینده استان کرمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان