Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تاج درباره انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون الهام بخش فوتبال آسیا گفت: خیلی خوشحالم این اتفاق افتاد و به ژاپن و کره جنوبی به عنوان 2 کاندید دیگر دریافت جایزه برترین فدراسیون الهام بخش فوتبال آسیا احترام می گذارم چراکه آنها هم می توانستند برترین فدراسیون آسیا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر صورت AFC این نظر را داشت و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

او ادامه داد: جایزه فدراسیون برای تمام مربیان، بازیکنان، هیئت های فوتبال و مدیران عامل باشگاه های سراسر کشور است چراکه کشور ایران انتخاب شده و اینگونه نیست که شخص من یا فدراسیون فوتبال انتخاب شده باشد. فکر می کنم رسانه هایی که به ما کمک و حتی انتقاد کردند انتخاب شدند چراکه انتقاد آنها منجر به توسعه و رشد ما شد. به نظر من جایزه برترین فدراسیون الهام بخش متعلق به کل کشور ایران است.

تاج درمرود خروجی جلسه هیئت رئیسهAFC تصریح کرد: در مراسم امروز(چهارشنبه) با جیانی اینفانتینو صحبت کردم و خوشبختانه تمام مجموعه AFC اعتقاد دارند فوتبال باید از سیاست جدا و تمام مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود. این امر در تمام دنیا وجود دارد و آسیا هم از این امر مستثنی نیست. موضوع مورد اهمیت که برخی هم انتقادهایی نسبت به آن مطرح کردند این است که چرا در بیانیه هیئت رئیسه AFC نام ایران نبود. این امر را پیگیری کردیم و اعضای هیئت رئیسه توضیح دادند که نشست اخیر درباره درگیری جدید سه کشور عربستان، امارات و قطر برگزار شده است درحالیکه ایران از 2 سال پیش درگیر برگزاری بازی در زمین بی طرف بوده است. با این وجود بدون استثنا بازی بین نمایندگان تمام کشورها باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: باید ببینیم AFC نسبت به این مصوبه هیئت رئیسه چه رفتاری انجام می دهد. اگر روی برگزاری بازی به صورت رفت و برگشت و استفاده تمام کشورها از حقشان پافشاری کند مشکلی نیست. فوتبال برای تمام مردم است و هیچکس نمی تواند مردم را از فوتبال محروم کند. اینفانتینو هم صراحتا اعلام کرد تمام بازی ها باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود مگر اینکه یک کشور امنیت نداشته باشد. فکر می کنم ایران می تواند امنیت را به بهترین شکل تامین کند و هیچ اتفاق دیگری رخ نمی دهد. ایران امنیت برگزاری دیدارهای عراق و سوریه را هم فراهم کرده است و آنها می توانند در کشور ما بازی کنند. بسیاری از تیم های بزرگ آسیا در ایران بازی کرده اند و از این لحاظ هیچ مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

اظهارات تاج درباره مصوبه هیئت رئیسه AFC

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!