Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - تيم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت هاي ليگ برتر مقابل تيم پيکان 10 نفره به تساوي بدون گل رضايت داد.

به گزارش ايرنا، دو تيم تهراني از ساعت 15 امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهر قدس(قلعه حسن خان) با قضاوت پيام حيدري در حالي به مصاف هم رفتند که هر دو تيم براي رسيدن به اهداف خود نياز به پيروزي داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خودروسازها که در ديدار قبلي خود شکست خورده بودند، با توجه به امتياز ميزباني مقابل حريف صف آرايي کردن و با کسب يک امتياز به رده چهارم جدول رده بندي سقوط کردند. در طرف مقابل آبي پوشان پايتخت که با پيروزي مقابل گسترش فولاد در ديدار گذشته از شرايط روحي و رواني خوبي برخوردار بودند، در نهايت در کسب پيروزي مقابل پيکان و رساندن خود به جايگاه بهتر در رده بندي ليگ ناکام بودند.
استقلالي ها از همان دقيقه نخست آهنگ هجومي را در دستور کار خود قرار دادند و در دقيقه 9 شوت محکم و دقيق «سرور جپاروف» مي توانست دروازه « پيام نيازمند» سنگربان پيکان را باز کند که اين شوت از ديرک افقي دروازه به بيرون رفت.
در جريان اين ديدار بازيکنان استقلال در محوطه 18 قدم خود خطايي را روي بازيکن حريف انجام دادند تا حيدري داور اين ديدار ابتدا نقطه پنالتي را نشان دهد. اما قاضي مسابقه پس از مشورت با کمک خود اين تصميم را پس گرفت.
دردقيقه 40 «کنت ايکه چوکو» بازيکن نيجريه اي تيم پيکان در 6 قدمي دروازه استقلال صاحب توپ شد. ولي در موقعيت تک به تک با «محمد حسين حسيني» دروازه بان آبي پوشان توپ را با بي دقتي به بالاي دروازه زد.
در نيمه دوم هر دو تيم که دستور برنامه تهاجمي را از سرمربيان خود دريافت کرده بودند، براي باز کردن دروازه يکديگر حملات متعددي را پي ريزي کردند. اما عملکرد خوب مدافعان و دروازه بانان هم دو تيم فرصت ها را از مهاجمان گرفت تا قفل دروازه ها بسته بماند.
در دقيقه 79 «ابوالفضل ابراهيمي» تکل خطرناکي را روي پاي «فرشيد اسماعيلي» انجام داد که منجر به سرنگون شدن وي شد. داور مسابقه نيز پس از دادن دومين کارت زرد به بازيکن تيم پيکان وي را از زمين مسابقه اخراج کرد.
تيم پيکان باوجود 10 نفره شدن، در دقايق پاياني اين مسابقه چند حمله بر روي دروازه استقلال ترتيب داد که عملکرد خوب حسيني سنگربان استقلال مانع از باز شدن دروازه شد.
استقلالي ها نيز با وجود تعويض هايي که در نيمه دوم انجام دادند و با وجود 10 نفره شدن تيم پيکان در نيمه دوم، مقابل دفاع خوب حريف ناکام ماندند تا تساوي حاصل تلاش دو تيم در پايان اين رقابت باشد.
آبي پوشان پايتخت با يک امتياز اين ديدار به طور موقت به رده هشتم جدول رده بندي صعود کردند و بايد منتظر نتايج ساير ديدارها اين هفته رقابت هاي ليگ که فردا جمعه برگزار مي شود، بود.
«مجيد جلالي» سرمربي تيم فوتبال پيکان براي اين ديدار از ترکيب پيام نيازمند، اميرحسين صادقي، حجت حق وردي، مهدي شيري، آرمان قاسمي، اميرحسين کريمي، صادق باراني، ابوالفضل ابراهيمي، مرتضي آقاخان (دقيقه 83 مهدي مومني)، آرفن دافه (دقيقه 78 بختيار رحماني) و کنت ايکه چوکو(دقيقه63 امير روستايي) بهره برد.
همچنين «وينفرد شفر» سرمربي تيم استقلال تهران از ترکيب سيد حسين حسيني، مجيد حسيني، روزبه چشمي، خسرو حيدري، ميلاد زکي‌پور، اميد ابراهيمي، اميد نورافکن(دقيقه 73 فرشيد باقري)، سرور جپاروف(دقيقه 61 داريوش شجاعيان)، فرشيد اسماعيلي، جابر انصاري و سجاد شهباززاده(دقيقه 83 مهدي قائدي) استفاده کرد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**9029**
گزارش: محمد مهدي موذن**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند

درچارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه خانگی اش سردار آزادگان میزبان پیکان بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

امیر مسعود سرآبادانی در دقیقه ۵ نخستین گل شمس آذر را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار با برتری شمس آذر به پایان رسید.

این نتیجه تا دقیقه ۸۹ به سود شاگردان سعید دقیقی در جریان بود که حامد پاکدل مهاجم پیکان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقیقه ۱+۹۰ حسین گودرزی توانست گل دوم شمس آذر را وارد دروازه پیکانی‌ها کند تا شاگردان دقیقی ۳ امتیاز بازی خانگی شان را کسب کنند.

شمس آذر با این پیروزی  ۳۴ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی