Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی عصر پنجشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر مهریز با انتقاد از اینکه برای مبلمان و زیباسازی شهر تاکنون کار زیادی انجام نشد، افزود: باید برای زیبا سازی شهر با همکاری مردم و بخش خصوصی اقدام های لازم صورت گیرد.
وی اظهار کرد: از مطالبات مهم و همیشگی شهروندان از مسوولان و بخصوص شهردار و شورای اسلامی شهر این است که با اختصاص اعتبارهای لازم طرح های مناسبی را در جاهای مختلف در مبلمان شهری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه مهریز تاکید کرد: حقوق مسلم تمامی شهروندان است که دارای شهری زیبا با امکانات فرهنگی و اجتماعی و میدان ها و پارک های مناسب برای استفاده در طول سال باشند.
محی الدینی همچنین به ورودی مهریز اشاره کرد و گفت: روزانه مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور از کنار مهریز و جاده اصلی تهران ، بندرعباس عبور می کنند که برای ایجاد انگیزه در آنها برای حضور در شهر باید جاذبه ایجاد شود.
امام جمعه مهریز گفت: اگر در ابتدای ورودی مهریز توسط میراث فرهنگی و با همکاری شهرداری و شورای شهر تابلوهای مناسب در معرفی آثار تاریخی نصب شود موجب جذب بیشتر مسافران به داخل شهر می شود.
محی الدینی اظهار کرد: هم اکنون به هیچ وجه ورودی شهر مهریز زیبنده این شهر تاریخی و فرهنگی با داشتن مناطق خوش آب و هوا نیست، باید شورای اسلامی برای حل این معضل اقدام کند.
امام جمعه مهریز با بیان اینکه مردم مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند ، به نصب تابلو شهدا در ورودی شهر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با همکاری شهرداری تاکید کرد.
محی الدینی یادآور شد: خودش را عضو ششم شورای اسلامی شهر مهریز می داند، از هیچ کمکی برای آبادانی آن در کنار سایر مسوولان و مردم دریغ نمی کند.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز حدود 35 هزار نفر در شهر زندگی می کنند.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7541/ 2047 خبرنگار: ندا سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه‌مندی از موضوع سد معبر در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و به ویژه خیابان‌های امام خمینی (ره) و عطایی اظهار کرد: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم ناراضی هستند.

وی افزود: ترافیک شهر ارومیه، سد معبر و مشاغل مزاحم را به خیابان‌های فرعی کشانده و این موضوع شهروندان را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم معترض هستند و متأسفانه در اکثر نقاط شهر سد معبر به وضوح قابل مشاهده است.

منافی با اشاره به تدابیر لازم و اساسی برای ساماندهی مشاغل مزاحم تصریح کرد: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه در سال‌های گذشته اقدامات زیادی نسبت به رفع مشاغل مزاحم انجام داده است اما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

کد خبر 751130

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود