Web Analytics Made Easy - Statcounter

به وینگر پرتغالی نراتزوری ها در این تیم کم بازی می رسد و شاید او از ترس از دست دادن جام جهانی، برای به دست آوردن فرصت بیشتر برای حضور در میدان، به تیم سابقش برگردد.

طرفداری- یکی از مهم ترین معاوضه ها در تابستان گذشته مربوط به جابجایی کانسلو و کوندوگبیا بود. شرایط برای کوندوگبیا در والنسیا بسیار بهتر از دوران حضورش در اینتر پیش می رود اما ژائو کانسلو روزهای خوشی را در ایتالیا سپری نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این فرضیه مطرح شده که ممکن است او برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند؛ در ژانویه از اینتر جدا شود اما نکته مهم اینجاست که این بازیکن پرتغالی در صورت جدایی شدن از تیم اسپالتی، فقط یک حق انتخاب دارد و آن هم بازگشت به والنسیا است.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، اینتر می تواند با مبلغی بین 33 تا 35 میلیون یورو، ژائو کانسلو را در تابستان آینده به صورت دائمی از والنسیا خریداری کند. فعلا دوران بازی او در ایتالیا به خوبی پیش نمی رود چون فقط در 6 مسابقه حضور داشته و دقایق بسیار اندکی به او بازی رسیده است. مصدومیت، دو ماه وی را از شرایط آرمانی دور کرد و پس از آن نیز بنا به دلایل تاکتیکی، زیاد به کار گرفته نشده است.

با توجه به نزدیک بودن جام جهانی، کانسلو نگران جایگاهش در تیم ملی پرتغال است و شاید در ژانویه جدا شدن از اینتر را در نظر بگیرد. البته او حتی در صورت رفتن از این تیم نیز گزینه های زیادی ندارد. با توجه به این قانون که هر بازیکن در طول یک فصل فقط امکان بازی کردن در دو تیم اروپایی را دارد؛ کانسلو نمی تواند در تیمی به غیر از اینتر یا والنسیا به میدان برود. او ابتدای فصل در پیراهن خفاش ها مقابل لاس پالماس در لالیگا به میدان رفت و سپس راهی اینتر شد؛ بنابراین در این فصل نمی تواند در تیم سومی بازی کند. با این وجود فرضیه بازگشت کانسلو به والنسیا در حال قوت گرفتن است، به خصوص اینکه والنسیا هم از اضافه شدن یک وینگر به ترکیبش به شدت استقبال خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین گل‌های لیونل مسی در بارسلونا (فیلم) سوپرگل ستاره سابق بارسلونا در لیگ پادشاهان (فیلم) لحظه هایی که "مسی" تصمیم به نابود کردن تیم مقابل می گیرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)