Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده در مراسم جشن پیروزی محور مقاومت و گرامیداشت هفته‌ بسیج دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: تمام جنگ‌ها اعم از جنگ‌های جهانی، جنگ ویتنام و جنایات داعش همگی از نقشه‌ها‌ی استکبار جهانی بوده‌اند و طبق اعترافات و مستندات موجود، آمریکا در طول 80  سال گذشته، باعث کشته شدن 130 میلیون نفر انسان بی‌گناه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه عاشورا افزود: آمریکا داعش را طراحی کرد و به کمک فرانسه، از هیچ پشتیبانی مالی، تجهیزاتی، اطلاعاتی و امنیتی برای داعشیان دریغ نکرد، اما رزمندگان جبهه‌ی مقاومت با حداقل امکانات همچون دوران هشت سال دفاع مقدس پیروزی بزرگی را رقم زدند.

عباسقلی‌زاده با بیان این که اگر آینده‌نگری و پیش‌بینی اهداف تشکیل دولت اسلامی عراق و شام از سوی رهبری نبود، ایران اکنون گرفتار مصائب بسیاری بود، گفت: درایت و هدایت معصوم‌گونه‌ رهبر معظم انقلاب، ولایتمداری مردم و دفاع رزمندگان از بلاد اسلامی در جبهه‌ی مقاومت از علل اصلی پیروزی جبهه‌ی مقاومت به شمار می‌آیند.

 وی بیان کرد: بنابه اعتراف مسئولان آمریکایی، داعش ثمره‌ تلاش 20 ساله‌ی آنان بود  که در قالب پروژه‌ای به نام «لانه‌ی زنبور» طراحی شد.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه دشمن شناسی وظیفه‌ی ذاتی هر فرد مسلمان است، خاطرنشان کرد: عربستانی‌ها با نام اسلام برعلیه اسلام عمل می‌‌کنند و چون مسلمانان ایرانی به امام عصر(عج) ایمان دارند و برای ظهور ایشان زمینه‌سازی می‌کنند، عربستان دشمنی خود با ایران را به طور علنی آشکار ساخته است.

اکبر فرهنگی والا پدر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا نیز در این مراسم اظهار کرد: شهدا از ما انتظار داشتند تا از ولایت فقیه پشتیبانی کرده و بصیرت داشته باشیم تا آسیبی کشور ما را تهدید نکند.

وی افزود: در تمام توطئه‌های بعد از انقلاب همچون جنگ، منافقین، توطئه‌ی کردستان و پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران عمل به تدابیر و فرامین رهبری ما را در راه پیروزی یاری کرده است. پشتیبانی مردم آگاه و فهیم کشور نیز در پشت سر گذاشتن بحران‌ها بی‌تاثیر نبوده است.

فرهنگی والا با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و شهدای مدافع حرم گفت: با وجود دشمنان بسیار خطرناک که به اصولی پایبند نبودند، شهدا با عمل به تدابیر و فرامین رهبری زمینه پیروزی در جبهه مقاومت را فراهم آوردند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های اعتقادی و اخلاقی شهید مدافع حرم، «وحید فرهنگی والا» افزود: وحید قبل از آنکه مدافع حرم باشد، مدافع ولایت و حریم اهل بیت بود و در دوره تهاجم فرهنگی دشمن به عنوان سرباز جنگ نرم عمل می‌کرد و به هیچ عنوان خستگی برایش معنی نداشت.

فرهنگی والا ادامه داد: این شهید همواره مشغول انجام کارهای فرهنگی بود و معتقد بود که در زمان جنگ دشمنان ما عده‌ی مشخصی بودند، ولی امروزه با وجود جنگ نرم دشمنان ما مشخص نیستند.

وی خاطرنشان کرد: شهید به نماز اول وقت اعتقاد عمیقی داشت و تمامی کارهای خود را به بعد از اقامه نماز اول وقت موکول می‌کرد. او همیشه به بازدید دانشجویان از مناطق جنگ زده تأکید داشت تا دانشجویان از نزدیک ببینند برای پیروزی انقلاب اسلامی چه زحمت هایی کشیده شده است. امنیت کنونی خود را مدیون خون شهدا هستیم از این رو امیدواریم مردم نیز پاسدار خون شهدا باشند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس