Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت - ایرنا - امام جمعه اهل سنت رمشک در جنوب استان کرمان گفت: امروز نتایج خوب وحدت شیعه و سنی برای دنیا به اثبات رسیده است و ما افتخار می کنیم که جزئی از ملت ایران هستیم.

به گزارش ایرنا، مولوی یونس چاهانی روز دوشنبه در همایش آئین برادری و وحدت شیعه و سنی شهرستان قلعه گنج اظهار کرد: نباید اینگونه باشد که وحدت ما فقط در مجالس وحدت باشد و در کشور هم اینگونه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید این اتفاق و همدلی که امروز باعث اقتدار ایران اسلامی شده است ادامه داشته باشد و بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با ایده خود اتحاد را در جهان اسلام ایجاد کرد که با اختلاف مسائل فرعی موجب اختلافات بزرگتری نشوند.
وی خاطرنشان کرد: هفته وحدت نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام بنا شده و تاثیرات خود را به خوبی نشان داده است.
وی اظهار کرد: به برکت مقام معظم رهبری امروزه خدمات رسانی در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی انجام می شود.
مولوی چاهانی بیان کرد: وضعیتی که در کشورهای همسایه شاهد آن هستیم وضعیتی تنش آمیز است و وجود گروهک های تروریستی در این کشورها تنها به دلیل فقدان و نبود رهبری است اما ما در کشورمان از این نعمت بهره مند هستیم و باید آن را قدر بدانیم.
وی با بیان اینکه در کشور ایران از نعمت بزرگ امنیت برخوردار هستیم خاطرنشان کرد: ما اهل سنت از اینکه با آزادی کامل مناسک مذهبی خود را برگزار می کنیم سپاسگزاریم.
وی اضافه کرد: اگر خدای ناکرده در مملکتی اختلاف رخ دهد عواقب جبران ناپذیدی به همراه خواهد داشت و شاهد هستیم که همین اختلافات موجب شده است کشورهای همسایه نتوانند امنیت خود را بدست بیاورند.
وی با اشاره به پایان کار گروهک تروریستی داعش اذعان کرد: سردار بزرگ اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی توانست نقشه های شوم گروه های تروریستی و فرقه های ضاله را باطل و نابود کند.
امام جمعه اهل سنت رمشک گفت: در این شرایط بحرانی جهان اسلام، ما سعی کنیم به اختلافات چنگ نزنیم چرا که اشتراک هایمان بیشتر از اختلاف هایمان است و باید بدانیم که ما باهم شریک هستیم.
وی همچنین اظهار کرد: یکسری از شبکه های اجتماعی که به اسم شیعه فعالیت می کند و ما می دانیم این افراد برخلاف منویات مقام معظم رهبری فعالیت می کنند.
وی اضافه کرد: این افراد در مقابل هفته وحدت هفته تبری را بنیاد نهاده اند و ما این ها را شیعه نمی دانیم چرا که امام علی (ع) می فرمایند شیعه ای که تفرقه می اندازند را بکشید ولو اینکه تحت امر و لوای من باشد.
دهستان رمشک در فاصله 700 کلیومتری مرکز استان کرمان واقع شده است.
در این منطقه بین شیعه و سنی اتحاد و برادری مثال زدنی وجود دارد.
خبرنگار: ادیب حیدری**انتشار: نجمه حسنی*
7429/9875/3029/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ظهر پنج شنبه پس از نظارت میدانی و بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی راهی انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان شد و روند اجرای دستورات پیشین خود که در راستای ساماندهی و تعیین تکلیف کالاهای متروکه صادر شده بود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان این بازدید، از وضعیت ساماندهی کالاها و اقلام در انبارهای تملیکی استان هرمزگان ابراز رضایت کرده و ضمن تاکید بر استمرار این روند گفت: آنچه امروز در انبارهای اموال تملیکی قابل مشاهده است حقیقتاً با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته امروز وضعیت انبارهای اموال تملیکی به حد مطلوبی رسیده است و مشکلات پیشین به حداقل رسیده است.

رئیس قوه قضائیه خطاب به وزیر دادگستری نیز گفت: ضرورت دارد پرونده‌هایی از سازمان اموال تملیکی که در سازمان تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی هستند با سرعت و دقت بیشتری تعیین تکلیف و به سرانجام برسند.

کد خبر 6095057

دیگر خبرها

  • «با مردم»، نماهنگ جدید مهدی رسولی منتشر شد + دانلود
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد