Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:25:10 GMT

پتروشیمی برای حضور در مسابقات آسیایی بسته شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۲۶۳۲

پتروشیمی برای حضور در مسابقات آسیایی بسته شده است

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: تیم پتروشیمی بندرامام برای حضور در مسابقات آسیایی بسته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهران شاهین طبع شامگاه دوشنبه پس از پیروزی خارج از خانه پتروشیمی بندرامام مقابل یس آل گرگان از هفته دهم لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ما بازیکنان باتجربه‌تری داریم، البته ما هنوز به ثبات مشخصی با بازیکنان خارجی نرسیده‌ایم، یک بازیکن خارجی تیم را ترک کرده، یک بازیکن خارجی هم آسیب دیده و فیلیپ ویدنف هم به عنوان بازیکن موقت به تیم ما اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند سالی است که ما در مسابقات آسیایی حضور داریم و باید به شکلی تیم را ببندیم که پیش بینی چنین رقابت‌هایی را هم داشته باشیم.

شاهین طبع تصریح کرد: ما تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی را در اختیار داریم که احتمال آسیب دیدگی دارند و باشگاه با توجه به این مسائل تیم را می‌بندد و سعی می‌کنیم در طول فصل نوسان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: یس آل تیم خوبی است، ما در دفاع اشتباه داشتیم و دو بازیکن خارجی آنها ما را اذیت کردند، زمانی که خطاهای تیم ما زیاد شد، پنالتی‌های زیادی به تیم مقابل دادیم.

وی اضافه کرد: در برخی دقایق اشتباهات دفاع تیمی داشتیم، یس آل بازی خوبی به نمایش گذاشت و ما هم فشار وارد کردیم و پیروز شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در خصوص دیدار بعدی مقابل پالایش نفت آبادان گفت: نفت آبادان تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان ملی پوش و با تجربه بهره می‌برد، بازی بسیار سختی داریم و امیدواریم با تمرکز در کارهای دفاعی و حمله پیروز شویم.

شاهین طبع در پاسخ به این سوال که چه تیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال می‌شود، اظهار کرد: قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال قابل پیش بینی نیست، حتی تیم‌های بزرگ هم در برخی دیدارها نتیجه نمی‌گیرند.

وی در خصوص تغییرات در ریاست فدراسیون بسکتبال، خاطرنشان کرد: فردی که رئیس فدراسیون می‌شود باید سلامت و پاک باشد، برنامه ریزی مناسب برای بسکتبال کشور در نظر بگیرد و از لحاظ اقتصادی هم بتواند شرایط خوبی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر دوشنبه تیم‌های یس آل گرگان و پتروشیمی بندرامام در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که پتروشیمی با نتیجه ۱۰۷ بر ۸۶ به برتری رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان کشورمان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.   در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید و در مجموع بازی‌های این مرحله با برتری ۳ به صفر به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.   در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز،۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.   مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران به صورت ۳ پیروزی از ۵ مسابقه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم