Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا - برگزیدگان نخستین جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو «ایران من » در مراسمی با حضور مسئولان و پیشکسوتان رادیو معرفی شدند.

به گزارش بامداد سه شنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا ، درمراسم پایانی جشنواره 'ایران من' که دوشنبه شب در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، معاون صدا گفت که امروز چنانچه رادیو بخواهد نقش خود را در فضای مجازی نشان دهد باید باز تعریف شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«حمید شاه آبادی» یادآورشد : روزگاری بود که رادیو و تلویزیون با بکارگیری تجهیزات فنی پیام خود را به مردم می رساند اما اکنون با وجود فضای رسانه ای نقشه ها تغییر کرده و فرصت اطلاع رسانی برای همه بوجود آمده است.
معاون صدا گفت: رادیو نیز در این فرصت پیش آمده فضای رسانه ای باید نقش خود را با هدف تعامل و شناخت مخاطب به عنوان یک مجموعه نوین عرضه کند.
وی توضیح داد: استعدادهای نوین را باید شناخت و نیازها و مصلحت کشور را سنجید و خواسته های مخاطبان را به درستی مدیریت کرد .
شاه آبادی تصریح کرد: موضوع های جشنواره رادیویی ایران من ، حلقه مفقوده فضای رسانه ای کشور است و رادیو نیز اقتدار ایران را به جای دیده شدن به جایگاه رفیعی که در بسیاری عرصه ها پیدا کرده ، باید معرفی کند.
مدیر رادیو ایران نیز در این مراسم با یادآوری اینکه برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ایران من در جهت تعامل بیشتر با مخاطبان صورت ‌می گیرد ، افزود: روی شناسایی نیروهای مستعد در حوزه برنامه سازی، ترسیم نگاهی واقع بینانه از نیازهای مخاطب ایرانی و تعمیق شناخت مخاطب از رسانه باید تاکید داشت.
بهنام احمد پور افزود: برگزاری این جشنواره به پشتوانه سابقه برگزاری رویدادهای دیگر مانند جوانه است که پیشتر در رادیو جوان برگزار شد، و تجربه‌های گذشته سبب شد تا برای یک تجربه جدید در رادیو ایران برنامه ‌ریزی کنیم .
وی یکی از اهداف این جشنواره را احیا و شناسایی مخاطب دانست و افزود: در سال های اخیر موفقیت صدا و سیما به دلیل این بوده که سهم بزرگی را به مخاطبانش داده‌ البته رادیو به صورت ارتباط نامه‌ای و پس از آن به صورت تلفنی و دیگر فضاهای ارتباطی با مخاطبان تعامل برقرار کرد و این جشنواره فرصت را به مخاطب می‌دهد که به صورت حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای تجربه رادیویی را دنبال کند.
مدیرشبکه رادیو ایران گفت: حدود 5 هزار اثر در این جشنواره فرهنگی هنری از سوی مخاطبان به دبیرخانه در قالب های مختلف ارسال شد و این یک افتخار بزرگ برای رادیو ایران است که 5 هزار اثر رادیویی را تولید و سعی خواهد شد این آثار در باشگاه ستاره ها پخش شود.
احمدپور، موضوع های جشنواره را در سه بخش موضوعی با محتوای اقتدار ملی ایران، اقتصاد مقاومتی و بخش آزاد عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، در این جشنواره و در بخش آزاد شامل طنز ، موسیقی و کاریکاتور به ترتیب در بخش طنز پنج نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند 1 - زهرا پور صفری 2- مینا منیری 3 - میثم کریمی 4 - شهرام ایرانمنش 5 - سمیرا حلاجیان و در بخش موسیقی چهار نفر متشکل از کاوه محمدی ، مرتضی شفیعی ، مهدی جواهری خواه و علی نصیرنژاد به عنوان افراد برگزیده شناخته شدند و لوح تقدیر ، تندیس زرین جشنواره ایران من و هدیه شبکه رادیو ایران را دریافت کردند .
در بخش کاریکاتور هیچ اثری از سوی هیات داوران برتر شناخته نشد.
در بخش ویژه شامل داستانک ، آنونس و مستند هیات داوران در بخش داستان کوتاه آثار غزال بهارستانی و فرهاد ناجی ، در بخش آنونس آثار مهدی عظیمی اسکویی و لعیا حسن علیزاده و در بخش مستند نیز آثار به ترتیب فائزه سادات موسوی ،محمد رهبری نژاد و نسرین ترشیزی برگزیده شدند و لوح تقدیر ، تندیس زرین و هدیه شبکه رادیو ایران را دریافت کردند.
در بخش اصلی هیات داوران جشنواره آثار غیر رادیویی شامل عکس ، شعر و فضای مجازی به ترتیب در بخش فضای مجازی 2 اثر برگزیده شد و صاحبان اثر مصطفی توفیقی و شیرین مستغاثی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.
همچنین در بخش شعر پروین برهان شهرضایی و سارا جلوداریان و در بخش عکس سعید غزنوی و نیلوفر محمدیان برگزیده و لوح تقدیر ، تندیس زرین جشنواره و هدیه شبکه رادیو ایران را دریافت کردند.
در بحش اصلی ایران مقتدر شامل بخش پاکدست ، گزارش و متن رادیویی هیات داوران در بخش رادیویی به ترتیب هدا حشمتیان و آمنه نیک صفات و در بخش گزارش نیز آتوسا فرهی ، زهرا اکبری ، مرجان محسنیان و در بخش پاکدست آرش بائی ، مژگان جعفری ، امیر بیشه ، محمد امین ناهیدی ، سارا اکبری 6و احمد فیاض را شایسته دریافت لوح تقدیر ، تندیس زرین جشنواره و هدیه شبکه رادیو ایران دانستند.
در مراسم پایانی جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو 'ایران ' 32 جایزه به برگزیدگان تعلق ‌گرفت .
فراهنگ **1417 **1010
خبرنگار: سید مهدی حسینی**انتشار:حسن معظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند