Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@00:00:09 GMT

استقبال از «قاتل اهلي» و ناکامي «اشنوگل»

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۶۵۲۱

استقبال از «قاتل اهلي» و ناکامي «اشنوگل»

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - از هفته گذشته و با اکران پنج فيلم جديد، رقابت براي پرفروش‌ترين فيلم‌ها بيشتر شده و در ميان اين آثار «قاتل اهلي» ساخته مسعود کيميايي کارگردان مولف و صاحب سبک خوب مي‌فروشد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار سينمايي ايرنا، تازه‌ترين ساخته مسعود کيميايي بعد از يک هفته نمايش در 82 سالن سينما توانسته به 586 ميليون و 785 هزار تومان فروش برسد و در ميان پنج فيلم تازه اکران شده بيشترين سهم فروش را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«قاتل اهلي» که در مجموع يک ميليارد تومان فروخته، داستان زندگي حاج آقا دکتر جلال سروش يک شخصيت سياسي است که درگير ماجراهايي مي شود... .
پرويز پرستويي بازيگر نقش اول اين فيلم نخستين همکار خود با کيميايي را در «قاتل اهلي» تجربه کرده است. امير جديدي، پرويز پورحسيني، پگاه آهنگراني، لعيا زنگنه، حميدرضا آذرنگ، اميرحسين رستمي، حميدرضا افشار، رضا رشيدپور، اکبر معززي، سعيد پيردوست، شراره دولت آبادي، هستي محمايي، کاترين اصلاني و پولاد کيميايي ديگر هنرمندان اين فيلم پُربازيگر هستند.
«ثبت با سند برابر است» به کارگرداني بهمن گودرزي ديگر فيلم تازه اکران سينما نيز توانسته دوش به دوش «قاتل اهلي» بفروشد.
اين فيلم بعد از يک هفته نمايش در 77 سالن سينما توانسته 561 ميليون و 839 هزار تومان فروش کند و در مجموع نيز با فروش يک ميليارد تومان به باشگاه ميلياردي ها پيوسته و در رده دوم پُرفروش فيلم‌هاي تازه اکران قرار گيرد.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: هميشه تو زندگيم دنبال يه پاس طلايي بودم ولي بهم پاس که ندادن هيچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تيزپا، من شدم شير، بي يال… .
امين حيايي، مجيد صالحي، نيوشا ضيغمي، فرزاد حسني، سحر قريشي، الهام حميدي، علي مشهدي، سپند اميرسليماني، آيدا جعفري، يزدان فتوحي، مهران رجبي، پوريا پورسرخ، محمدرضا شريفي نيا بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.
«صفر تا سکو» ساخته سحر مصيبي که به زندگي خواهران منصوريان قهرمانان ووشوکار جهان مي پردازد در عين حال که اثري مستند گونه است توانسته فروش خوبي را بعد از يک هفته نمايش کسب کند.
اين فيلم به تهيه کنندگي مهتاب کرامتي بعد از يک هفته نمايش در 18 سالن سينما 64 ميليون و 444 هزار تومان فروش داشته است و در مجموع فروش 121 ميليون و 261 هزار توماني را تجربه کرده است.
«اشنوگل» اثري دفاع مقدسي به کارگرداني مشترک هادي حاجتمند و علي سليماني سرندي نيز فروشي بهتر از 7 ميليون و 560 هزار تومان نداشته است.
اين فيلم در مجموع نيز بعد از يک هفته نمايش در 7 سالن سينما 27 ميليون و 297 هزار تومان فروش داشته و مانند چند فيلم اخير دفاع مقدس که اقبالي در گيشه نداشته اند با فروش خوبي رو به رو نشده است.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: يونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عمليات در حالي که در صدد حفر تونلي در منطقه عملياتي بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سي سال اطلاعاتي به دست مي آيد که نشان مي دهد احتمالا يونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقين قرارگاه اشرف با دشمن همکاري کرده…
برزو ارجمند، ماه چهره خليلي، کاوه سماک باشي، رحيم نوروزي، محمد عفراوي، محمد دلگشا، محمدرضا اربابي، مصطفي نصيري، علي عبادي و لويک زاکاريان بازيگران اشنوگل هستند.
«انزوا» نخستين تجربه فيلمسازي مرتضي‌علي عباس‌ميرزايي نيز از جمله آثار تازه اکران شده سينما است که بعد از 2 هفته نمايش در 24 سالن سينما فروشي بهتر از 85 ميليون و 790 هزار تومان نداشته است.
اين فيلم درباره پرويز است که پس از شش سال با ضمانت رييس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصي مي‌گيرد تا همسرش را که به تازگي فوت کرده است دفن نمايد و در مراسمش شرکت کند. اما پرويز دغدغه ديگري هم دارد...
در «انزوا» نيز بازيگران بسياري چون اميرعلي دانايي، نادر فلاح، بهنوش بختياري، ليندا کياني، انديشه فولادوند، شقايق فراهاني، عليرضا استادي، لعيا عباس‌ميرزايي، جمشيد هاشم‌پور، همايون ارشادي، اميد روحاني، سيامک صفري کيميا ملايي، علي عليخاني، مليکا پارسا، متين پارسا باران عبيري، آرسس سالمي، مهرداد روزبهاني و ارمياحسين پور ايفاي نقش مي کنند.
«پينوکيو، عامو سردار و رييسعلي» به کارگرداني سيدرضا صافي نيز از جمله آثار تازه اکران شده است که هنوز آماري از فروش اين فيلم ثبت نشده است.
از 8 آذر ماه نيز دو فيلم جديد «وقتي برگشتم» ساخته وحيد موساييان و «آذر» نخستين تجربه فيلم بلند سينمايي محمد حمزه اي اکران خود را در سينماهاي سراسر کشور آغاز کرده اند که هنوز آمار فروش اين دو فيلم با توجه به اينکه يک هفته از اکران آنها نگذشته منتشر نشده است.
در خلاصه داستان «آذر» آمده است: براي خودم فکرهايي داشتم آرزو داشتم مي‌خواستم قهرمان بشم مي‌خواستم اون چيزي که جامعه بهم تحميل مي‌کنه رو کنار بزنم، خوبه.
نيکي کريمي، حميدرضا آذرنگ، فريد سجادي حسيني، هستي مهدوي، ليلا زارع، مائده طهماسبي، مهران نايل، شيرين آقا کاشي، مانيا عليجاني پژمان جمشيدي و هومن سيدي از جمله بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.
فيلم سينمايي «وقتي برگشتم» به تهيه‌کنندگي و کارگرداني وحيد موساييان نيز نمايش خود را با 14 سالن سينما آغاز کرده و در در خلاصه داستان آن آمده است: خانه‌اي قشنگ دارد و فرنگ. رويا دارد و واقعيت و عشقي که خانه را سرپا نگه مي‌دارد.
رضا کيانيان، افشين هاشمي، رعنا آزادي ور، اميد روحاني، بيتا فرهي، حسين محب اهري، سحر آربين، احترام برومند و سروش صحت از جمله بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.
فراهنگ ** 9246 ** خبرنگار: عليرضا مرادي * انتشار: اميد غياثوند
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین