Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تجمع علمای اهل سنت لبنان با بیان اینکه اگر به حقیقت قرآن را درک کنیم باید اختلافات را کنار بگذاریم، گفت: ایمان به وحدت به معنی ایمان به اشهد ان لا اله الله و اشهد و ان محمداً رسول الله است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استاد شیخ مصطفی الملس در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، با گرامیداشت ماه مولود پیامبر(ص) و تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام صاحب شریعت اسلامی بوده و برای ترویج اخلاق از سوی خدا به پیامبری مبعوث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اهمیت وحدت امت اسلام و با بیان اینکه تکفیر و تنازع، برنامه همیشگی دشمن برای ایجاد آشوب در جوامع اسلامی است، ادامه داد: صهیونیست ها همیشه در حال ایجاد تفرقه بین امت اسلام و مذاهب مختلف هستند.

 

شیخ الملس تأکید کرد: وحدت رمز پیروزی امت اسلام بر جبهه کفر است  و شرط رهایی فلسطین از از زیر یوغ اسرائیل نیز اتحاد امت اسلام است.

 

عضو تجمع علمای اهل سنت لبنان بیان کرد: شیعه و سنی برادران یکدیگرند و برجسته کردن اختلافات جزئی، برنامه دشمن برای دور کردن این برادران از یکدیگر است و تشخیص این موضوع نیاز به بصیرت دارد و اگر در این باره تعصب لحاظ شود مطمئناً شکست نصیب ما خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه اگر به حقیقت قرآن را درک کنیم باید اختلافات را کنار بگذاریم، گفت: ایمان به وحدت به معنی ایمان به اشهد ان لا اله الله و اشهد و ان محمداً رسول الله است.

 

این عالم اهل سنت لبنانی تصریح کرد: چند شب پیش در مراسم مولودی خوانی مسجد قبای سنندج حضور داشتم و برای من بسیار مسرت بخش بود که مردم کردستان تا این اندازه به پیامبر (ص) مودت دارند و برای جشن میلاد پیامبرشان در مساجد گرد هم می‌آیند.

 

وی بیان کرد: وحدت شیعه و سنی در کردستان حیرت انگیز است و جمهوری اسلامی ایران همیشه بر این مقوله یعنی وحدت امت اسلام تأکید دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران، تعداد ۲۰۰۰ نسخه کتاب را برای استفاده اعضا و مخاطبان با پیوستن به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

«حبیب خدا؛ روایت تصویری از ۲۳ سال حضور آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم در ایران»، «روابط اجتماعی در اسلام؛ ابعاد و اصول (جلد اول)» از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم؛ «حکومت اسلامی در اندیشه و عمل» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم، «شرح عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر؛ آئین حکومت‌داری در اسلام» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم، «شرح رساله حقوق (جلد اول)» از مجموعه درس‌گفتارهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم و «حوزه علمیه بنیانی برخاسته از اسلام و تمدن» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم عناوین کتب اهدایی به کتابخانه‌های عمومی کشور است.

کد خبر 6090159 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد