Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان گفت : با توجه به مقاوم سازی هایی که قبلا در منطقه انجام داده بودیم خوشبختانه در این زلزله خسارت جانی نداشتیم و امیدواریم که با این برنامه ریزی که اخیرا صورت گرفته است بتوانیم مابقی واحدها را هم مقاوم سازی کنیم تا ضریب خطر را به صفر برسانیم .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر سلطانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان در گفتگو با کرمان۱۴۰۰ در رابطه با اقدامات این سازمان در خصوص زلزله هجدک اظهار داشت : زلزله هجدک کرمان روز جمعه هفته گذشته در ساعت ۶ و ۲ دقیقه صبح به وقوع پیوست و ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار تشکیل شد و اکیپ های کارشناسی مستقر شدند و کار امداد و نجات انجام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :  در نهایت جمع بندی این است که وضعیت خسارت در همه بخش ها ، زیر ساخت ها و مسکن برای هیئت دولت ارسال شود و مصوبه هیئت دولت را بگیرد و ان شاالله کار بازسازی در همه بخش ها انجام شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان خاطر نشان کرد : ما در بخش مسکن که بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است به جد در حال پیگیری هستیم و امیدواریم که بتوانیم در همین هفته و در چهارشنبه مصوبه هیئت دولت را داشته باشیم .

سلطانی نژاد با اشاره به مقاوم سازی مسکن های منطقه در سال های گذشته اظهار داشت : با توجه به مقاوم سازی هایی که قبلا در منطقه انجام داده بودیم خوشبختانه در این زلزله خسارت جانی نداشتیم و امیدواریم که با این برنامه ریزی که اخیرا صورت گرفته است بتوانیم مابقی واحدها را هم مقاوم سازی کنیم تا ضریب خطر را به صفر برسانیم .

وی در پایان افزود : مطمئنا بعد از جمع آوری آوارها و پرداخت تسهیلات به مردم از طریق بانک ها ساخت و ساز در این مناطق  صورت می گیرد و عملیات فیزیکی همراه با عملیات تامین منابع انجام خواهد شد  .

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: در پی اعلام نتایج پیگرانی هوشمند و مشخص شدن تعداد ۱۴۴ نقطه دارای خوردگی در بازرسی واحد خوردگی منطقه، عملیات ایمن سازی در دستور کار قرار گرفت.
محمدحسن بگی افزود: از نکات حائز اهمیت این عملیات با توجه به خوردگی‌های خط لوله ۱۲ اینچ درون کیسینگ تقاطع بلوار پالایشگاه، می‌توان به دو مرحله عملیات برش و جابجایی کیسینگ ۲۴ اینچ اشاره کرد که ایمن سازی آن با نصب و جوشکاری درمجموع به طول ۲۸.۵ متر نیم لوله با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط محقق شد.
وی گفت: در این عملیات برای نخستین بار هافسل هات بند شعاع خم ۷D با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط منطقه در شرکت خطوط لوله طراحی و نصب شد که پس از تعمیرات و ایمن سازی لازم لوله، کیسینگ مجدد به صورت استاندارد با شرایط اولیه نصب شد.
بگی با اشاره به تست سر جوش‌ها توسط کارشناسان بازرسی فنی گفت: در این عملیات که با همکاری واحد‌های تعمیرات خط، خوردگی، ترابری، HSE و بازرسی فنی انجام شد، جمعا ۱۴۴ نقطه خوردگی که از این تعداد ۶۳ مورد بالای ۳۰ درصد و همچنین بیشترین خوردگی با ۷۹ درصد ثبت شده بود، ایمن سازی شد.

دیگر خبرها

  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام