Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سومين همايش بين‌المللي مناظرات رضوي با ارائه 215 مقاله در حوزه گفت‌وگو، مناظره و کرامت در اردبيل به کار خود پايان داد.

به گزارش خبرگزاري آريا از اردبيل، اختتاميه سومين همايش بين‌المللي مناظرات رضوي امروز با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل، قائم مقام بنياد امام رضا(ع) و مسئولان استاني و ميهمانان و پژوهشگراني از کشورها و استان‌هاي مختلف به ميزباني استان اردبيل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل در اين همايش با اشاره به آثار ارائه شده در سومين همايش بين‌المللي رضوي در اردبيل اظهار داشت: ما در سومين همايش مناظرات رضوي پذيراي 380 پژوهشگر از کشورها و استان‌هاي مختلف بوديم که اين تعداد از پژوهشگران تعداد 215 مقاله به دبيرخانه همايش ارائه کردند.
سيدناصر اسحاقي گفت: نسبت به سال‌هاي گذشته شاهد ژرف و توسعه افقي و عمقي در مقالات ارائه شده هستيم.
 وي با اشاره به پيشينه ديني و تاريخي استان اردبيل اين استان را بنا به تاکيد و فرمايش مقام معظم رهبري، مهد وحدت دانست و افزود: ما قبل از حکومت صفويه ايراني به معناي واقعي نداشتيم تا اينکه بعد از حاکميت صفويه اردبيل به عنوان منادي وحدت معرفي شد.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل تصريح کرد: اين همايش سومين همايش برگزار شده به ميزباني استان اردبيل است که به درايت و صلاحديد نماينده ولي فقيه در استان محور و موضوع آن مناظره و گفت‌وگو انتخاب شده که امسال اين همايش را به صورت بين‌المللي در منطقه برگزار کرديم.
اسحاقي با بيان اينکه دين اسلام دين گفت‌وگو و قرآن نيز کتاب گفت‌وگوست، گفت:  گفت‌وگو و مناظره در اسلام اولويت هر محور و مولفه‌اي است و تا مناظره در دين اسلام باشد هيچگاه شاهد مناقشه نخواهيم بود.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم مهدی مجتهد قائم مقام اجرایی سازمان صداوسیما، نجم الدین عبادتی به سمت رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیما منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما» منصوب می‌شوید. افزایش و گسترش همکاری و تعامل با سازمانها، نهاد‌ها و بخش خصوصی در راستای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف، ارتقای ظرفیت‌های مرکز در برپایی جشنواره‌ها، همایش‌های ملی و بین المللی و سمینار‌ها و. از مهمترین وظایف شما می‌باشد.»

گفتنی است، نجم‌الدین عبادتی پیش از این به عنوان معاون اماکن ورزشی شهرداری تهران فعالیت داشته و با دو دهه سابقه فعالیت مؤثر و مفید در حوزه‌های مدیریت در سازمان صدا و سیما از وی به عنوان افراد شاخص در حوزه‌ی اجرایی سازمان صداوسیما نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد