Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به وجود یک وحدت بی‌بدیل در این استان گفت: اتحاد شیعه و سنی در هرمزگان مثال‌زدنی و الگوی تمام عیار وحدت در یک جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرلنگه، دانش هاشمی‌پور ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته وحدت اظهار داشت: تحقق وحدت کلمه رمز موفقیت و بالندگی نظام اسلامی است و وحدت اقوام و مذاهب در ایران یک الگوی بی‌نظیر در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همراهی و‌ همدلی کم‌نظیر مردم، مسئولان و فرهنگیان این شهرستان نشان از توجه ویژه به آموزش و پرورش و فرهنگ دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: در بازدید از مدارس شهرستان بندرلنگه آنچه مشهود بود نشاط و انگیزه در بین کارکنان و معلمان این شهرستان است که این مهم رمز موفقیت آموزش و پرورش در این شهرستان به شمار می‌رود.

هاشمی‌پور بیان داشت: وجود نیروهای با روحیه و با نشاط در مدارس یکی از اصول سند تحول بنیادین بوده است که خوشبختانه با مدیریت هوشمندانه این امر در آموزش و پرورش این شهرستان تحقق یافته است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی تعامل خوبی بین دانش‌آموزان، معلمان و اولیا و‌ مربیان است که در این راستا باید از معلمان پژوهشگر و تلاشگر این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

هاشمی‌پور خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش هرمزگان در سایه یک همت جمعی در شاخص‌های آموزشی پژوهشی جایگاه ممتازی در سطح کشور دارد که دستاوردهای اخیر در این زمینه سند روشنی بر این مدعاست.

دیدار با خانواده شهید دانش آموز علی کمال‌زاده دیدار با ائمه جمعه تشییع و تسنن و فرماندار بندرلنگه، شرکت در همایش هفته وحدت، دیدار با دانش آموزان نخبه کشوری و فرهنگیان، بازدید از واحدهای آموزشی از برنامه های سفر یک روزه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به شهرستان بندرلنگه بود.

انتهای پیام/

R7720/P1357/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند

کرمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم  ؛  معلمان را انسان‌های دلسوزی دانست که نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند.

وی افزود: معلمان نیروسازی می‌کنند؛ تربیت می‌کنند و در ابعاد مختلف و شاخه‌های گوناگون موجود در جامعه انسان را آماده کرده و خواهند کرد.

کرمی گفت: تربیت در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین عزیز است.

استاندار ادامه داد: بهترین فرصت برای آموزش و پرورش مهیاست تا فرزندان جامعه را در مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه شخصیت آنان تربیت نماید.
وی خاطرنشان کرد: مهارت آفرینی و فرصت ساختن انسان‌های ماهر و توانمند نیز در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود تا نیاز جامعه به نیروی متخصص مرتفع گردد.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند و باید ظرفیت سنجی و بسترآفرینی برای تحقق اهداف نظام آموزشی و تربیتی صورت گیرد.
استاندار اظهار داشت: معلمان با ذهن و فکر و اندیشه دانش‌آموزان سر و کار دارند و مقام و جایگاه تعلیم و تربیت به دلیل اینکه رسالت پیامبران است؛ دارای ارزش و اهمیت است.
وی بیان داشت: دانش آموزان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ذاتی فراوانی هستند که باید توسط معلمان و با هدفگذاری بلند، هدایت و ارشاد و تربیت شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم همیشه در کنار آموزش و پرورش بوده است
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • سپاه با تمام وجود و بی منت در کنار آموزش و پرورش است
  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • همایش تجلیل از سفیران معروف