Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به ضرورت تأمین زیرساخت‌های آموزشی در مقاطع تحصیلی مختلف، گفت: 35 درصد فضای آموزشی استان یزد نیاز جدی به استانداردسازی دارند.

به گزارش ایسنا،«احمد شیرزاد» در آیین نامگذاری مرکز پیش دبستانی حضرت جواد الائمه(ع) ناحیه یک آموزش و پرورش یزد با بیان این‌که جلوه‌های زیبای دانش‌آموزان نتیجه تلاش شبانه‌روزی معلمان است، اظهار کرد: انبیایی شدن معلمان به خاطر سختی‌های خلق جلوه‌های دلنشین دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جامعه باید باور کند که هیچ نهادی مثل آموزش و پرورش نخواهد بود و هیچ کس مثل معلم نمی‌تواند به اندازه معلم به فرهنگ جامعه و کشور کمک کند.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان این‌که هیچ کاری بهتر از مدرسه سازی نیست، گفت: شاد کردن دل کودکان در آموزه‌های دینی و علمی ارزش بسیاری دارد و خیرین مدرسه ساز با اقدام خداپسندانه خود نقش مهمی در تحقق این مهم ایفا می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به زلزله کرمانشاه و کرمان تصریح کرد: در حال حاضر 35 درصد از فضاهای آموزشی استان یزد نیاز جدی به استانداردسازی دارند.

شیرزاد در بخش دیگری از سخنان خود دستاوردهای علمی دانش آموزان یزد را از جمله نمادهای ظرفیت بالای نیروی انسانی و آموزشی این استان دانست و بیان کرد: دانش آموزان یزدی علاوه بر کنکور سراسری در بخش فراگیری دروس دیپلم هم رتبه شاخص کشوری دارند.

وی مشارکت پرشور خیرین مدرسه‌ساز را از دیگر ویژگی‌های شاخص استان یزد در بحث آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: تأمین فضای آموزشی مناسب از جمله مهمترین نیاز دانش آموزان برای کسب علوم مختلف است.

مدیرکل آموزش و پرورش ایجاد زیرساخت های مناسب برای افزایش دستاوردهای علمی در حقیقت سرمایه گذاری برای توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استان یزد است.

گفتنی است؛ مرکز پیش دبستانی حضرت جواد الائمه(ع) در زمینی به مساحت 1130 مترمربع و زیربنای 1251 مترمربع ایجاد شده و دارای 10 کلاس آموزشی و ظرفیت پذیرش 240 دانش‌آموز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود