Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری مالی جمعیت هلال احمر استان تهران پس از بیان اینکه از سپاه و ارتش تشکر می کنیم، گفت: در شهرستان ورامین فقط یک انبار داریم که در قلعه سین می باشد و در این زمینه نیز با مالک زمین مورد نظر مشکلاتی داریم که به همین دلیل نیز اجازه ورود به املاک خودمان را نیز به ما نمی دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: قانع معاون اداری مالی جمعیت هلال احمر استان تهران در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ورامین که صبح امروز در فرمانداری ورامین برگزار شد بیان کرد: بعد از وقوع زلزله غرب کشور که باعث جریحه دار شدن قلب مردم ایران شد، اقلام مناسب با شرایط منطقه زلزله زده را ارسال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز ۱۶هزار چراغ والور و ۳۰هزار چادر مناسب به همراه ۱۸۰ نفر از نیروهای امدادی به منطقه زلزله شده غرب کشور برای خدمت رسانی بهتر اعزام و ارسال شدند.

معاون اداری مالی جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ۴۱۰۰ خانوار در شهرستان سرپل ذهاب در حال زندگی کردند بودند که پس از وقوع زلزله، رسیدگی به ۱۱۰۰ خانواده به عهده جمعیت هلال احمر گذاشته شد.

قانع با بیان اینکه بسته های غذایی یک ماهه به همراه چادرها بین زلزله زدگان توزیع شده است، افزود: هفت گسل نیمه فعال داریم که یکی از آنها در جنوب شرق استان تهران می باشد.

وی اظهار داشت: علاوه بر گسل‌های نیمه فعال، فرونشست زمین نیز یکی دیگر از مواردی است که باعث خسارت زدن می‌شود که در این خصوص نیز باید آموزش‌های همگانی مناسبی به عموم مردم صورت گیرد.

معاون اداری مالی جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: طرح خادم یکی از طرح‌های بسیار خوب و مثبت است که آموزش‌های لازم در مواقع ضروری توسط عوامل آموزش دیده به عموم مردم در منازل آنها آموزش داده می‌شود.

قانع خاطر نشان کرد: در زمان وقوع زلزله یکی از نکاتی که باید حتماً مورد توجه ویژه قرار گیرد، اسکان اضطراری، بهداشت و درمان و همچنین جستجو است که باید با هماهنگی هر چه بیشتر صورت پذیرد.

وی پس از بیان اینکه از سپاه و ارتش تشکر می کنیم، گفت: در شهرستان ورامین فقط یک انبار داریم که در قلعه سین می باشد و در این زمینه نیز با مالک زمین مورد نظر مشکلاتی داریم که به همین دلیل نیز اجازه ورود به املاک خودمان را نیز به ما نمی دهند.

معاون اداری مالی جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه اگر اتفاقی رخ دهد هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم، گفت: مالکین زمین مورد نظر هیچ گونه تمایلی برای همکاری با هلال احمر ندارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات طرح  آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیّران جمعیت هلال احمر استان تهران آغاز شد.

کاووسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه  ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در این طرح اجرا می‌شود گفت: خیّرین موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

او افزود: روستا‌های تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستا‌های دارای تنش آبی هستند که در این طرح از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می‌شوند.  

کاووسی با بیان اینکه  با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از نعمت آب برخوردار می‌شوند، عنوان کرد: برای تأمین اعتبار این طرح ۳۵ میلیارد ریال از سوی موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا سرمایه‌گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان