Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نشست هم اندیشی کمیته برنامه ریزی همایش ملی "اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد" با حضور اعضای جلسه در دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به اینکه همزمان با هزارو چهارصدمین سال میلاد امام سجاد علیه السلام، فراخوان مقالات همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)» منتشر شد، افزود: مهلت ارسال مقالات همایش که پیش از این تا پایان آذرماه جاری اعلام شده بود، تا بیست و دوم بهمن ماه سال جاری، مصادف با پایان دهه گرامیداشت فجر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تا کنون استان های کرمان، قزوین، زنجان، خراسان رضوی و خراسان شمالی مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند، از حاضران در جلسه خواست اطلاع رسانی گسترده تری در راستای حضور بیشتر پژوهشگران و محققان برای شرکت در همایش و ارسال مقالات داشته باشند.

 

در این نشست هم اندیشی «عباس کیفی» از دانشگاه فرهنگیان، «رجبعلی وثوق» از دانشگاه آزاد، «حجت الاسلام مهدی مهرپویان» از مدیریت حوزه علمیه، «عباس نادعلی» از آموزش و پرورش، «حسین حیدرپور» از موسسه فرهنگی نهج البلاغه و «عباس مروجی» از دانشگاه بجنورد حضور داشتند که هر یک از حاضران نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص کم و کیف همایش و همچنین نحوه اطلاع رسانی برای حضور طلاب و دانشجویان و ارسال مقالات بیان کردند.

 

اطلاع رسانی گسترده در بین مدارس و حوزه های علمیه خواهران و برادران، اطلاع رسانی در سطح دانشگاه ها، ارائه گواهی حضور در همایش به همه پژوهشگران شرکت کننده و تدوین کتاب مجموعه مقالات منتخب از جمله مصوباتی بود که در این جلسه به تأیید اعضاء رسید.

 

گفتنی است؛ همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)» در دو بخش اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود که تولید و اشتغال در سیره امام سجاد، تاثیر قناعت و ساده زیستی در اقتصاد مقاومتی، شیوه های مدیریت اقتصادی، تاثیر رزق حلال در فلاح فرهنگی و رفاه اقتصادی در سیره امام سجاد، تربیت خانواده متعالی از منظر امام سجاد، مبارزه با مظاهر فساد در سیره امام سجاد و حقوق متقابل فرد و اجتماع از منظر امام سجاد از موضوعات بخش اقتصاد مقاومتی است.

 

موضوعات بخش سبک زندگی نیز تبیین شاخصه های حکومت دینی، استکبار ستیزی در سیره امام سجاد، شیوه های تبلیغی در سبک زندگی امام سجاد، تبیین ارزش های اسلامی در ادعیه از منظر امام سجاد، نقش دعا در زندگی دنیوی و اخروی در سیره امام سجاد و حقوق متقابل مسجد و خانواده اعلام شده است.

 

با توجه به اینکه آئین اختتامیه همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)» فروردین سال 97 همزمان با سالروز ولادت امام سجاد علیه السلام و به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود، علاقه مندان جهت اطلاع از شیوه نامه و ساختار ارسال مقاله می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جوانان مسجد به آدرس www.javananemasjed.ir-dkm.ir  مراجعه کنند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد