Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر شعب بانک مهر ایران استان اردبیل گفت: سیستم بانکداری قرض الحسنه نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد دارد و حتی در زمینه رونق اقتصاد مقاومتی در جامعه گام های مهمی برداشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، عقیل وکیلی، مدیر شعب بانک مهر ایران استان اردبیل امروز (14 آذرماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان مطبوعات محلی استان به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس بانک مهر ایران گفت: 10 سال از فعالیت بانک مهر ایران می گذرد و تاکنون بیش از 63 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر3 هزار و 720 میلیارد ریال در شعبه های استان اردبیل پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه 14 شعبه از بانک قرض الحسنه مهرایران در سطح استان اردبیل فعال است که هفت شعبه درسطح شهر اردبیل و مابقی در شهرستان ها مستقر هستند، خاطر نشان کرد: در مسیری گام برداشته ایم که نقش اساسی در محرومیت زدایی داشته باشیم.

 

وکیلی با یادآوری این مطلب که حداقل کارمزد چهار درصد است اما در برخی از موارد این رقم کمتر نیز در نظر گرفته ایم، عنوان کرد: در 8 ماهه اول سال جاری بیش از 10 هزار پرونده تسهیلات به ارزش 10 میلیارد ریال به صورت قرض الحسنه در اختیار هم استانی ها قرار گرفته است.

 

مدیر شعب بانک مهر ایران استان اردبیل با بیان این مطلب که زمینه تسهیلات حمایتی اقتصاد مقاومتی برای جوانان مشتاق فعالیت اقتصادی فراهم کرده ایم، خاطر نشان کرد: ایجاد آرامش روحی و روانی برای فعالیت های اقتصاد در زمینه اهداف اقتصاد مقاومتی از دیگر فعالیت های بانکی و تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بانک سینا برکنار شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه