Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نقش رسانه‌ها در فرایند توسعه‌ استانی ستودنی است و نگاه حساس و ظریف این افراد می‌تواند نقش بسزایی در رشد و شکوفایی جامعه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب قلم در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات میتوانند کم و کاستی‌های یک مدیر را همچون یک آینه بازگو کند تا در صورت وجود رفع شوند البته این بازگو کردن کاستی‌ها باید دلسوزانه و با ارائه راهکار باشند تا بهترین خدمت را به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش رسانه‌ها را در فرایند توسعه‌ استانی ستودنی دانست و گفت: نگاه حساس و ظریف خبرنگاران می‌تواند نقش بسزایی در رشد و شکوفایی  جامعه داشته باشد و این ایفای نقش درست در پیشرفت و توسعه و رفع چالش ها تاثیر گذار است.

عباسی با بیان اینکه توسعه استان باید در جهت رضایتمندی مردم باشد نه گروه یا طیف خاصی، ادامه داد: مدیران نباید بابت انتقاد و پیشنهاد رسانه‌ها شکایت کنند و همچنین رسانه‌ها تنها اجازه نقد و انتقاد دارند و به هیچ وجه نباید به تخریب و توهین مدیران و مسئولین استان اقدام کنند.

استاندار اظهار کرد: بهترین راهکار برای مدیران در برابر نقدهای رسانه ای، پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف است.

وی افزود: برای مدیریت در استان دو هدف باید در نظر گرفته شود ابتدا اینکه ارتباط شعاعی با افراد و گروه‌های مختلف جایگزین ارتباط لایه‌ای شود و دوم آن که با اهالی فن در استان به یک نظر مشترک رسید تا موانع و مشکلات توسعه‌ای این استان رفع شود.

عباسی با اشاره به اینکه ارتباط شعاعی بدین معنی است که با همه گروه‌ها و جریان از هر طیفی ارتباط مستقیم بر قرار شود تا از افراد، گروه‌ها و جریان‌های خاصی بهره گرفته نشود افزود: توسعه استان باید در جهت رضایتمندی تمام مردم باشد لذا نباید تنها رضایتمندی گروه یا طیف خاصی را درنظر داشت.

استاندار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان را منتخبین مردم خود این استان دانست و گفت: همواره باید شان و جایگاه این نمایندگان حفظ شود و در امورات استان با آن‌ها همکاری و مشورت کرد.

عباسی با اشاره به مشکلات و مخالفت‌های پروژه انتقال آب بن-بروجن توسط مافیای آب، گفت: بنده مدافع حقوق مردم چهارمحال و بختیاری هستم و در حال حاضر با رایزنی‌های متعدد مشکلات این پروژه در شرف حل است.

وی تصریح کرد: در انتخاب مدیران سیاسی از افراد طرفدار دولت نه طرفدار جریان خاص استفاده می‌شود اما در انتخاب مدیران تخصصی، انتخاب مدیران سیاسی ملاک نیست.

استاندار در ادامه گفت: در انتخاب و انتصاب مدیران فرهنگی نیز از افراد اهل فرهنگ استفاده می‌شود.

عباسی در خصوص مدیریت بانوان در چهارمحال و بختیاری نیز افزود: در این بخش سعی می شود زمینه ارتقای بانوان متعهد، متخصص از جمله بانوان خانواده ایثارگر در بخش های مختلف اداری فراهم شود.

وی شناسایی بسترهای توسعه برای تکمیل زنجیره تولید در استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد:  شناسایی این بسترها، بایستی توسط دانشگاهی یا شرکتی معتبر در کشور انجام شود و سپس به تفکیک هر شهرستان طرح‌های توسعه‌ای در آن‌ها اجرا شود.

استاندار خاطرنشان کرد: طرح توسعه پایدار استان در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی با مشارکت بنیاد علوی و از سوی نخبگان و محققان همین استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس البرز گفت:‏‎ ‎کاربران‎ ‎و‎ ‎مدیران گروه ها و کانال ‏ها در‎ ‎آستانه‎ ‎مرحله‎ ‎دوم‎ ‎انتخابات‎ ‎مجلس‎ ‎شورای‎ ‎اسلامی در‎ ‎این‎ ‎استان‎ ‎،‎ ‎اخلاق‎ ‎مداری‎ ‎را‎ ‎در‎ ‎فضای‎ ‎مجازی‎ ‎اولویت‎ ‎فعالیت‎ ‎خود‎ ‎قرار‎ ‎دهند‎.‎ - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ ‌سید مرتضی موسوی " اظهار کرد: با گسترش و توسعه ارتباطات و تغییر سبک تبلیغات و فعالیت های مرتبط با فضای مجازی و حواشی این فعالیت ها نیز تغییرات زیادی کرده و مدیریت این فضا ضروری است.

وی اضافه کرد:  مدیران گروه ها و کانال های فضای مجازی مسوولیت سنگینی برای حفظ ارزش های اسلامی و رعایت اصول حرفه ای در انتشار مطالب دارند که باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس البرز  افزود:در این سیر زمانی باید دست به دست هم دهیم تا فضی مجازی را بیش از پیش ایمن و مطمئن نگه داریم.

وی گفت: مدیران گروه ها و کانال‌های فضای مجازی باید رعایت اصول اخلاقی در پیشگیری از هر نوع تشنج و تشویش افکار عمومی را مد نظر قرار دهند و از دامن زدن به مسائل حاشیه ای خودداری نمایند.

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش حجم تبلیغات انتخاباتی در روزهای آتی و علاقمندی کاربران به استفاده از نرم افزارهای موبایل پایه، یادآورشد: کاربران نرم افزارهای تبلیغاتی را از منابع رسمی انتشار که بررسی های امنیتی لازم را در خصوص امنیت آن ها انجام شده استفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط کلاهبرداران و سودجویان فرصت را غنیمت دانسته و با ترفندهای مختلف از جمله ایجاد اینگونه نرم افزارها در پوشش تبلیغ و ارسال آن در شبکه های اجتماعی مختلف و تحریک افراد به دانلود و نصب آنها، دست به سودجویی از کاربران می زنند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: با نظارت و کنترل بر شبکه های اجتماعی توسط ادمین ها در فضاهای مجازی می توان از بسیاری از آسیب هاجلوگیری کرد.

وی تاکید کرد : با توجه به اینکه مدیران گروه ها و کانال ها در فضای مجازی مسوولیت فضای مجازی را عهده دارند از قراردادن هرگونه لینک و آدرس ناشناس خودداری کنند و قبل از عضوگیری در گروه‌ و کانال‌های خود حتما فعالیت کاربرها را مورد رصد و پایش قرار دهند.   

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی به دنبال فشار نظامی بر مذاکرات است
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد