Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@08:11:26 GMT

آغاز مرحله دوم فروش بلیت جام جهانی از امروز

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۵۴۴۳

آغاز مرحله دوم فروش بلیت جام جهانی از امروز

مرحله دوم فروش بلیت مسابقات جام جهانی 2018 از امروز آغاز شد و هواداران فوتبال از سراسر جهان تا ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) فرصت دارند برای خرید بلیت در تارنمای فیفا اقدام کنند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از تارنمای رسمی فیفا، مرحله دوم خرید بلیت جام جهانی در دو دوره اجرا می شود. دوره اول از 5 دسامبر 2017 تا 31 ژانویه 2018 است و هواداران می توانند برای بلیت انفرادی تمام مسابقات به جز مسابقه افتتاحیه و فینال ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که تعداد متقاضیان از بلیت های موجود فراتر برود، قرعه کشی می شود. در این دوره همه متقاضیان شانس برابر دارند و ثبت نام زودتر اولویت نیست.

دوره دوم از 13 مارس تا 3 آوریل 2018 آغاز می شود. در این دوره، هوادارانی که زودتر اقدام کنند در صورت موجود بودن بلیت، درخواست آنها تایید می شود.
علاوه بر بلیت انفرادی مسابقات، از 5 دسامبر امکان درخواست بلیت هواداران و بلیت هواداران مشروط وجود دارد.
هواداران رسمی 32 فدراسیون شرکت کننده در جام جهانی می توانند درخواست بلیت هواداران و بلیت هواداران مشروط برای مسابقات تیم های ملی خود را بدهند. بلیت هواداران، مربوط هر یک از سه مسابقه مرحله گروهی تیم مورد نظر است. بلیت هواداران مشروط برای هر یک از مسابقات مرحله حذفی است که به طور بالقوه امکان حضور یک تیم در آن وجود دارد.
هشت درصد ظرفیت خرید هر ورزشگاه به فدراسیونی که تیم آن در آنجا بازی می کند، اختصاص می یابد.
فیفا همچنین برای افراد دارای معلولیت یا چاق بر اساس صندلی های موجود در 12 استادیوم میزبان جام، بلیت هایی را در نظر گرفته است.
بلیت هایی که در مراحل اول و دوم خریداری شده، در هفته های قبل از جام جهانی به طور رایگان برای هواداران ارسال می شود. وضعیت درخواست های همه متقاضیان تا 12 مارس 2018 به اطلاع آنها می رسد.
در مجموع 742 هزار و 760 قطعه بلیت در دو دوره فروش مرحله اولیه اختصاص یافته است. بیشتر درخواست ها در این مرحله از روسیه بود. 47 درصد درخواست ها از کشورهای دیگر بوده است. در این میان، هواداران آمریکا، برزیل، آلمان، چین، مکزیک، آرژانتین، استرالیا، انگلیس، رژیم صهیونیستی در بین 10 کشور اول متقاضیان بلیت جام جهانی هستند.
بنا به درخواست مقامات روس، همه هوادارانی که در جام جهانی 2018 شرکت می کنند باید درخواست کارت هواداری بدهند. این کارت شناسایی برای هواداران صادر می شود و از هواداران خواست می شود بعد از تایید بلیت شان، برای تهیه این کارت رایگان اقدام کنند.
برای ورود به ورزشگاه های جام جهانی داشتن کارت هواداری و بلیت معتبر برای همه هواداران الزامی است. برای دارندگان این کارت خدمات دیگری از طرف کشور میزبان ارائه می شود نظیر ورود بدون ویزا به فدراسیون روسیه، سفر رایگان شهری و استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی در ایام مسابقات. فیفا مسئولیتی در قبال صدور و استفاده از کارت هواداری ندارد.
جام جهانی فوتبال 2018 از 24 خرداد تا 24 تیر 1397 در 12 ورزشگاه روسیه برگزار می شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی

پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.

طرفداری | پرسپولیس در مورد بلیت فروشی بیانیه صادر کرد.

پرسپولیس نوشت:

به اطلاع هواداران می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود. 

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی