Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:29:13 GMT

۳۵ متجاوز غیرقانونی در مرز تایباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۷۶۰۳

۳۵ متجاوز غیرقانونی در مرز تایباد دستگیر شدند

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: ۳۵ متجاوز غیرقانونی در مرز تایباد دستگیر شدند.

سرهنگ مجید پویان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی 17 شهریور با هوشیاری و دقت بالا در انجام ماموریت‌های خود موفق شدند مقادیر زیادی مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزداران این هنگ در ایست و بازرسی گروهان مرزی 17شهریور موفق شدند 29 کیلو و500 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و 6100 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در بازرسی از وسایل نقلیه عبوری کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: 100 لیتر اسید از یک خودروی افغان که به صورت خیلی ماهرانه جاساز شده بود کشف و جهت بررسی‌های کامل‌تر به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده شد.

فرمانده هنگ مرزی تایباد همچنین از دستگیری تعداد 35 نفر از متجاوزین که قصد ورود غیرمجاز به داخل کشور را داشتند خبر داد.

سرهنگ پویان خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی تایباد باهوشیاری کامل و انجام عملیات‌های رزمی تا آخرین قطره خون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند و اجازه تجاوز را به هیچ احدی نخواهند داد.

انتهای پیام/

R41347/P4001/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

حسام صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش فعال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند.

وی با اشاره به اقدامات این افراد افزود: شب گذشته در پی وصول خبر نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان، بلافاصله، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط پلیس تمامی عوامل دخیل در این نزاع شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی به عمل آمده، در کمترین زمان ممکن یک نفر از این اراذل و اوباش در شهرستان وقوع جرم و ۴ نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به همراه آلات مورد استفاده در نزاع و درگیری، جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 748862

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد