Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح‌های اشتغال‌‌زایی روستایی ۲۲۴.۹ میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شده که تاکنون ۵۱ درصد آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دیر، حمیدرضا پناه ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال‌زایی شهرستان دیر  با تاکید بر عملیاتی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی اظهار داشت: در این راستا ضمن فراهم شدن اشتغال جویندگان کار در شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف، تسهیلات اشتغال‌زایی و کارآفرینی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ابلاغ 224.9 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به استان بوشهر بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته به طرح‌های اشتغال‌زایی در استان  به سه بخش کارورزی، روستا تعاون و تبصره ماده 18 اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه از اعتبارات یاد شده تاکنون 51 درصد تخصیص یافته است تصریح کرد: طرح کارورزی به منظور ایجاد فرصت شغلی برای افراد تحصیل کرده است که زمینه‌ای مناسب را برای یادگیری عملی در حوزه کسب وکار برای این قشر فراهم می‌کند.

پناه، هدف اصلی از اجرای طرح روستا تعاون را ایجاد اشتغال در روستاها دانست و افزود: تسهیلات اشتغال‌زایی درقالب تبصره ماده 18 نیز به طرح‌هایی پرداخت می‌شود که در کارگروه استانی و شهرستانی تایید شده باشد.

وی  با بیان اینکه از اعتبارات یاد شده 20 میلیارد تومان آن به طرح‌های مشاغل خانگی پرداخت می‌شود خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی این تبصره تا سقف 250 میلیون تومان در کارگروه شهرستان و بالاتر از آن توسط کارگروه استانی بررسی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، اولویت پرداخت تسهیلات اعتباری را  به مناطق روستایی، مرزی و عشایری دانست.

انتهای پیام/

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل

ابوالفضل دشتبانی گفت: این مبلغ به حدود سه هزار کشاورز تولیدکننده سیب زمینی بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید توافقی پرداخت شد.

روند خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل از ۱۲ اسفند سال گذشته آغاز شده و روند خرید با نرخ توافقی هر کیلوگرم سیب زمینی رقم آگریا ۸۰ هزار ریال و سایر ارقام ۶۵ هزار ریال جریان دارد.

برای خرید سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل در راستای حمایت از تولید کنندگان یارانه دولتی اختصاص یافته و خرید محصول در ۶ مرکز ثابت و شبانه روزی در شهرستان اردبیل ادامه دارد.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل همچنین افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبار‌ها از کشاورزان خریداری و به کارخانه‌های تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و بخشی از آن نیز به کشور‌های همجوار صادر شده است.

دشتبانی بیان کرد: پیگیری جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از این که محصول مازاد سیب زمینی به یک بحران تبدیل شود، عملیات خرید با دستور وزیر کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز شود.

به گفته او، خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶ مرکز پیش بینی شده توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی تا پایان روند عرضه از سوی کشاورزان ادامه خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل