Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی به تغییرات مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: مسؤولان ناکارآمد در سطح استان باید تغییر کنند.به گزارش بلاغ،به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، شمس‌الله شریعت‌نژاد امشب در جلسه بررسی مشکلات ۱۵ روستای بخش خرم‌آباد در جمع شوراها و دهیاران این روستاها با اشاره به اینکه مردم در شمال کشور به‌ویژه  شهرهای بزرگ عمدتا مردمی هستند که خوب تحلیل می‌کنند، اظهار کرد: مردم از اوضاع و مشکلات دولت آگاه و آشنا هستند، سعی می‌کنند اگر ایرادی می‌گیرند متناسب با شرایط باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که امروز شرایط اقتصادی کشور واقعا متفاوت از 10 سال پیش است، تصریح کرد: واقعا کار کردن امروز سخت است به‌ویژه مسؤولان که مردم از آنها انتظار دارند همانند گذشته امکانات فراهم باشد، دولت واقعا آن شرایط را ندارد.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهم مالیات امروز در دولت از صنعت نفت را پیشی گرفته است، گفت: ما تقریبا ۱۵ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال درآمد مالیاتی را بیش‌تر از درآمد نفت داریم که در گذشته اینها قابل مقایسه نبود.

این مسؤول با تاکید بر توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی افزود: امروز شرایط اقتصادی کاملا متفاوت است، ما باید کاری کنیم تا ثروت کشور متاثر از مزیت‌های اقتصادی اضافه شود.

شریعت‌نژاد یادآور شد: تلاش و وظیفه ما این است که مدافع حقوق مردم باشیم ، همه تصمیمات‌مان باید برای رضای خدا و مردم باشد ما با کسی رفاقت نداریم که منافع مردم را ضایع کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر کس لایق‌تر، کارآمدتر، توانمند و سالم‌تر است باید برای مسؤولیت‌ها از آن استفاده کنیم، بیان کرد: این اصلا پذیرفتنی نیست که یک عضو شورا و یا نماینده مجلسی برای ساختن خانه عوارضی نداده است.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محور کار ما قانون است خودمان نباید از قانون فرار کنیم، آن‌چیزی که در قانون دیکته شده است باید رعایت کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه یک کاری کنیم سقف اعتماد مردم را بالا ببریم، با آنها صادق باشیم، افزود: اگر با مردم صادق نباشید به هیچ وجه به شما اعتماد نخواهند کرد.

شریعت‌نژاد اظهار کرد: ضعف‌ها و اشتباهاتان را به مردم بگویید، کاری بکنید که کمتر اشتباه بکنید و این زمانی است که از اشتباهات دیگران درس بگیریم.

وی با بیان اینکه از فرصت‌ها باید استفاده کرد، تصریح کرد: اگر مردم را به نظام راضی کردیم و مردم احساس کنند مدیریت کارآمد، سالم و صادق است ما برنده شده‌ایم.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تغییرات مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: مسؤولان ناکارآمد در سطح استان باید برداشته شوند.

این مسؤول با اشاره به اینکه مزیت استان مازندران برای همه مشخص است باید از این مزیت استفاده کنیم، افزود: ما باید ۵۰ هزار شغل در سال ایجاد کنیم، سهم اشتغال ما باید از کجا بیاید از مزیت‌های استان باید در بیاید، آن مدیر استانی باید بگوید که برنامه من این است و به دولت کمک کند.

شریعت‌نژاد با بیان رویکرد استاندار مازندران که رویکرد اجرا و پاسخگویی است، اظهار کرد: نگاه استاندار در این دولت فقط کار است و فکر توسعه و تحول در منطقه هستند.

وی با تاکید بر اینکه منافع مردم اصل است، گفت: هر مدیری توانایی کار کردن را ندارد بدهد به دست کسی دیگر، این پست‌ها را برای کسی سند نزده‌اند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌۱۴۰۳، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پس از خوش‌آمدگویی به مهمانان آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران با اشاره به انتخاب یوسف نوری، استاندار مازندران، بدون مشورت‌های لازم با مجمع نمایندگان استان، افزود: جلساتی در حین و پس از انتصاب با استاندار مازندران از سوی مجمع نمایندگان استان، انجام شد و با شناختی که از ایشان و خدمات ارزنده‌ای که در دولت سیزدهم داشتند دغدغه‌های نمایندگان با ایشان مطرح شد.

وی تصریح کرد: طبیعتاً وظیفه مدیریت استان با دولت است و نظارت بر این روند بر عهده نمایندگان مردم است.

بابایی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های فراوان استاندار سابق در مقابله با مشکلات به طریق برنامه‌های ریشه‌ای و استراتژیک افزود: موضوعاتی مانند پسماند زباله، اقتصاد دریاپایه، حفاظت از جنگل، مدیریت تنش آبی، رفع مشکلات کشاورزی، مرکبات، مسکن، کاربری زمین، ساخت و ساز غیرمجاز، بیکاری و غیره از اولویت‌های مهم استان است که امیدواریم با برنامه‌های استاندار مازندران، به انها رسیدگی شود و در ابتدا برنامه‌های ناتمام استاندار سابق به اتمام برسد.

وی با درخواست از وزیر کشور، گفت: مشکلات استان را به هیئت دولت برسانید چون استان مازندران به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی خود، میزبان ۲۰ میلیون جمعیت شناور است و این امر نیازمند اختصاص بودجه‌های ملی است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط ویژه استان، لازم است که استاندار مازندران دارای اختیارات تام باشد تا بتواند تأثیرگذار باشد و بتواند موضوعات فرا استانی را پیگیری و حل کند؛ اینگونه نمی‌شود که درآمد استانی باشد ولی ارائه خدمات، کشوری باشد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت تنش آبی موجود در استان، گفت: با وجود تلاش‌های فراوان استاندار سابق، همچنان کشاورزان مازندرانی مشکلاتی دارند، به عنوان مثال حداقل ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به دلیل تنش آبی به زیر کشت نرفت؛ حال آن‌که واردات بی‌رویه برنج هم به مشکلات آنان می‌افزاید.

بابایی ضمن اشاره‌ به تصویب منطقه آزاد مازندران، اضافه کرد: منطقه آزاد مازندران، تصویب شد اما نتیجه آن باید به سفره مردم بیاید و مردم، عایدی آن را حس کنند و لازم است که دولت در این زمینه کمک کند.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228250 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کشاورزی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است