Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:46:51 GMT

مردم یمن با خنثی کردن توطئه به دنبال وحدت هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۹۷۸۵

مردم یمن با خنثی کردن توطئه به دنبال وحدت هستند

عضو ارشد انصارالله یمن در خلال راهپیمایی امروز مردم صنعا اعلام کرد: مردم یمن با خنثی سازی توطئه به دنبال وحدت و یکپارچگی هستند.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد: مردم یمن توانستند توطئه را خنثی کرده و متحد شده و به یکدیگر بپیوندند.

وی در ادامه صحبتهای خود تصریح کرد: همچنان بزرگان کنگره ملی ، با ما در یک جبهه و در مقابله با دشمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، محمد علی الحوثی اظهار داشت:  عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جریان انصار الله یمن در دهم ماه رمضان گذشته عقلاء را به حفظ وحدت و یکپارچگی دعوت کرد.

وی که در جریان راهپیمایی امروز مردم در صنعا که به دعوت رهبر انصارالله انجام شد، اعلام کرد: ما همیشه علاقمند به وحدت در بین مردم یمن بوده و خواستار مداخله بخاطر حل اختلافات ریشه ای موجود بودیم.

این مقام و مسئول انصارالله یمن اظهار داشت: کنگره ملی، دیدار با کمیته شکل گرفته برای حل اختلافات را نپذیرفت و ما از قبل به کنگره ملی هشدار داده بودیم که کارهها به سمت درگیری نظامی بر علیه ما پیش می رود.

محمد علی الحوثی در ادامه سخنرانی خود اعلام کرد: ما با تمام توان برای دوری از فتنه ای که با تحریک خارجی ها اتفاق افتاد تلاش کردیم .

وی همچنین تصریح کرد: ما در یمن جدید به همه توطئه ها پیروز شدیم و همه ای ما حتی با  بزرگان  کنگره ملی برادر هستیم و در جریان درگیریها در صنعا تلاش کردیم تا آتش بس شود و بزرگان کنگره ملی را از اتفاقی که بر علیه ما اتفاق می افتاد آگاه کردیم.

وی همچنین پایبندی به دستورات رهبر انصارالله در مورد عدم تعدی به خانه و دشمنی با اشخاص را خواستار شد و گفت: ما نمی خواهیم به کار های انتقام جویانه دست بزنیم و بعضی از فرزندان علی عبدالله صالح اکنون تحت حمایت ما درمان می شوند.

رئیس شورای عالی انقلاب یمن درباره موضوع انتقال سفارت آمریکا به قدس هم اظهار داشت: ما هر نوع حماقتی را که ترامپ در مورد قدس مرتکب می شود  را نمی پذیریم و طرفداران فلسطین را به حفظ مقدساتمان دعوت می کنیم.

وی در پایان صحبتهای خود تصریح کرد:  طبق اسنادی رسمی که ما داریم توطئه بر علیه ما را فرزندان زاید و عربستان سعودی انجام دادند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است

چهارمین نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان و مراکز فرهنگی و قرآنی از ۵ تا ۹ اردیبهشت‌ در هتل ارم در حال برگزاری است.

دریافت 140 MB

خبرنگار: محمد طاوسی/ تصویربردار: محمدحسین روزبهانی، مجتبی هادوی/ تدوینگر: محمدحسین روزبهانی

دیگر خبرها

  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند