Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:51:50 GMT

وحدت و انسجام تشیع و تسنن دشمن شکن باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۰۰۰۲

وحدت و انسجام تشیع و تسنن دشمن شکن باشد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه نقشه استکبار، اختلاف افکنی بین امت های اسلامی است، گفت: وحدت و انسجام تشیع و تسنن باید دشمن شکن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا امروز( ۱۴ آذر) در نشست صمیمی با علمای اهل تسنن و تشیع این شهرستان که در سالن کنفرانس اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر اسلام و ولادت امام صادق(علیه الاسلام) را تبریک گفت و اظهارکرد: علمای اهل تسنن و تشیع خادمان دین اسلام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بزرگترین افتخار این است آدم خادم و مبلغ دین خدا باشد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) در جهت تبلیغ دین و رسالت الهی تلاش کردند و در این راه به غیر از خدا از هیچکسی نهراسیدند، تصریح کرد: امام راحل در راستای خدمت به دین و اسلام حقیقتا بی‌نظیر بودند و ما علما هم باید در این مسیر حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه علمای تشیع و تسنن در بندر آستارا در راستای تبلیغ دین و رساندن پیام دین به مردم تلاش می‌کنند، گفت: کسانی که دغدغه اسلام دارند و دل شان برای اسلام می‌تپد و دلسوز اسلام هستند باید در راه تبلیغ و ترویج این دین الهی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

وی به اتحاد همدلی بین اهل تسنن و تشیع در آستارا اشاره کرد و افزود: ان شاء الله این وحدت و همدلی در شهرستان آستارا تداوم داشته باشد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه هر اندازه اتحاد علما بیشتر باشد خدمتگزاری و نفع شان به دین بیشتر خواهد بود، خاطرنشان کرد: خداوند در تفرقه برکت قرار نداده و هر اندازه جدایی و تفرقه باشد اثر گذاری ما در جامعه کمتر خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در کنار هم و با مشورت هم در راستای خدمت به دین اسلام تلاش کرده و با بصیریت و همدلی مان نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه هر چه در توان داریم برای خدمت به دین خدا به کار بگیریم، افزود: ما علما در مقابل دین مردم مسئولیت داریم و اگر کم کاری کنیم روز قیامت باید جواب بدهیم و ان شاء الله بتوانیم به وظیفه خود به نحو احسن و مطلوب عمل کنیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: توطئه های دشمن بیشتر از گذشته شده و نقشه استکبار، اختلاف افکنی بین امت های اسلامی است و باید وحدت و انسجام ما دشمن شکن باشد.

 

وحدت و همدلی بین اهل تشیع و تسننن در بندر آستارا ستودنی است

حجت الاسلام ابراهیم حاتمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا نیز در این نشست با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام و ولادت امام صادق(علیه الاسلام)، اظهارکرد: بین علمای تشیع و تسنن در آستارا وحدت و همدلی و محبت و مودت است.

 

وی وحدت و همدلی را رمز غلبه بر توطئه های دشمنان دانست و افزود: وحدت و همدلی بین اهل تشیع و تسننن در بندر آستارا ستودنی است.

 

حجت الاسلام حاتمی گفت: مخالفان دین اسلام به راحتی می توانستند از اختلاف تشیع و تسنن در خصوص روز میلاد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) سوء استفاده کنند، اما این اختلاف با تدبیر امام (ره) نه تنها موجب شکاف نشد، بلکه انسجام بیشتر مسلمانان را ایجاد کرد.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند