Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@11:38:22 GMT

رشد همزمان منابع و تسهیلات بانک سپه در استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۵۹۷۴

رشد همزمان منابع و تسهیلات بانک سپه در استان البرز

مدیرشعب منطقه البرز از رشد همزمان منابع و اعطای تسهیلات بانک سپه طی نیمه نخست سال جاری در این استان خبرداد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک سپه، رمضان همتی باغبانانی مدیرشعب منطقه البرز با اعلام این خبر افزود: بانک سپه در سال اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال برای جذب منابع دست مردم و اختصاص آن به بخش‌های مختلف اقتصادی، در کنار تلاش مضاعف برای جذب منابع بیشتر رشد قابل توجهی در اعطای تسهیلات داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد ۳۳ درصدی منابع بانک سپه در استان البرز

مدیرشعب بانک سپه منطقه البرز گفت: سپرده‌های کل منطقه البرز از ۱۱هزارمیلیارد ریال در پایان سال گذشته به ۱۴هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال در پایان مهرماه سال جاری رسید که رشد ۳۳ درصدی نشان می‌دهد.

وی به ارتقای درجه بالای ۵۰ درصد از شعب منطقه البرز اشاره کرد و افزود: مانده منابع بانک سپه در استان البرز در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با افزایش بی‌سابقه، رتبه اول رشد منابع در بین بانک‌های تجاری استان را کسب کرد.

افزایش ۳۹ درصدی اعطای تسهیلات 

مدیر شعب منطقه البرز از رشد کم سابقه اعطای تسهیلات در این استان توسط بانک سپه خبرداد و افزود: مانده تسهیلات بانک سپه در استان البرز تا پایان شهریورماه سال جاری با رشد ۳۹ درصدی از ۲ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال به ۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال رسید و با این رشد در بین بانک‌های تجاری استان رتبه دوم را در افزایش پرداخت تسهیلات به خود اختصاص داد.

پرداخت ۲۹۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج 

وی با اشاره به پرداخت ۱۴۷میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک سپه در استان البرز گفت: این میزان تسهیلات در هفت ماهه نخست سال جاری بابت ۱۴۰۹فقره وام ازدواج پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹۸درصد در تعداد و ۲۱۸ درصد رشد در مبلغ را نشان می‌دهد.

کمک به قشر آسیب‌پذیر 

مدیرمنطقه البرز گفت: بانک سپه در یک سال گذشته ۱۷۷فقره تسهیلات در قالب خود اشتغالی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی با اعتباری بالغ بر۲۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است. 

همتی اظهارداشت: بانک سپه برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها ۵۰ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۲۳۰میلیون ریال پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی

وی ضمن اشاره به ضرورت بسیج همگانی برای کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تصریح‌کرد: در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی، بانک سپه در استان البرز طی یک‌سال گذشته ۵۶ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۷۹۷ میلیارد ریال به صنایع استان اختصاص داد.

رشد ۹۵ درصدی تعداد تسهیلات پرداختی در استان 

مدیر منطقه البرز گفت: در شش ماهه اول سال جاری در استان البرز بانک سپه موفق شد ۴۲۲۶ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و خدماتی با مبلغ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال پرداخت کند که به لحاظ تعداد ۹۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

رشد شاخص‌های بانکداری الکترونیک 

مدیر منطقه البرز به توسعه خدمات بانک سپه در حوزه بانکداری الکترونیک اشاره کرد و افزود: تعداد دستگاه‌ها خودپرداز بانک سپه در استان البرز تا شهریورماه سال‌جاری به ۱۰۱ دستگاه رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۲۲ درصد رشد داشته است. در همین مدت تعداد پایانه‌های فروشگاهی این بانک از ۷۵۷۵ دستگاه در شهریور۹۵ به ۹۹۰۳ دستگاه در شهریورماه سال جاری افزایش یافت که ۳۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۱۳ درصد از کل صنایع کشور در استان البرز مستقر است، بیان کرد: فعالیت برندهای شناخته شده ملی و بین‌المللی در این استان، باعث شده تیم بازاریابی بانک سپه در منطقه البرز با اکثر واحدهای تولیدی تعامل داشته و در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان خوشنام و معتبر استان البرز از مشتریان قدیمی نخستین بانک ایرانی هستند. 

مدیر منطقه البرز اظهار کرد: بانک سپه استان البرز آماده ارائه انواع خدمات از قبیل صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی، اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی و پرداخت تسهیلات خرد و کلان و حمایت همه‌جانبه از صنعت استان البرز است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد