Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@18:37:57 GMT

عربستان غرق در یاس و ناامیدی از مرگ صالح

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۱۵۹۰

عربستان غرق در یاس و ناامیدی از مرگ صالح

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، خبرنگار این شبکه درباره آینده جنگ یمن پس از مرگ علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین این کشور گفت: جنگ یمن به شدت ویرانگر بوده است و می توان آن را فاجعه ای انسانی و فاجعه ای برای کشور یمن تلقی کرد و اکنون که صالح کشته شده، پیش بینی می شود این جنگ بدتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف تحت سرکردگی سعودی که با انصارالله و وفاداران به صالح می جنگید، امیدوار بود با بروز شکاف میان صالح و انصارالله که چند روز پیش اتفاق افتاد، راهی برای پایان دادن به این جنگ پیدا شود اما چیزی که ما شاهد آن بودیم این بود که در نهایت صالح، شریک ضعیف‌تر در ائتلاف با انصارالله ظاهر شد و حوثی‌ها خیلی سریع توانستند همه مناطقی را که وفاداران صالح توانسته بودند در روزهای ابتدایی در صنعا، پایتخت یمن به کنترل خود درآورند، بازپس بگیرند و در نهایت نیز دیروز او کشته شد در نتیجه همه امیدهای سعودی‌ها برای ایجاد شکاف میان علی عبدالله صالح و حوثی‌ها نقش بر آب شد.

عربستان یمن یاس کشتار انصارالله

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی در دیدار برابر استقلال شکست خورد که در نیمه اول پیروز به رختکن رفته بود. ذوبی‌ها در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کرد اما با این حال تا دقیقه 4+90 در آستانه کسب یک امتیاز قرار داشتند.

با این حال در نهایت استقلال در نهایت در لحظات پایانی بازی گل دوم را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن دست خالی تهران را ترک کند. شاگردان ربیعی با این شکست ۳۳ امتیازی باقی ماندند و در رتبه نهم جدول قرار گرفتند.

نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب‌آهن، پس از مسابقه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران اظهار داشت: من این بازی را بازی خیلی خوبی دیدم.‌ تماشاگران بازی لذت‌بخشی را دیدند. مبارک تیم استقلال باشد. خیلی زحمت کشیدند برای اینکه بتوانند خودشان را به قهرمانی نزدیک‌تر کنند. تیم من هم خیلی زحمت کشید و خیلی تلاش کرد. مهم این است که یک فوتبال قشنگ دیدیم.

نکیسا در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دروازه‌بان‌ها در این بازی گفت: عالی. همه چیز عالی.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • مشکل آب روستای ریکای مهران مرتفع شد
  • عباس عبدی : قانون فرزندآوری به لحاظ مصرف منابع مالی فاجعه است / در دولت جدید با تشدید ناامیدی ، شاهد کاهش دوباره فرزندآوری شدیم
  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • انصارالله یمن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم