Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، ابوذر مهدی نخعی روز سه شنبه به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای میناب افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، امکان تاثیر گذاری و حرکت رو به جلو برای همه افراد جامعه به ویژه قشر دانشجو فراهم است ، از بین شما دانشجویان در آینده افرادی سکان دار عرصه های مختلف مدیریتی کشور خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : دانشجویان باید بلند نظرتر و پیش رو تر از جامعه باشند و تحولات را بیش از دیگران رصد کنند.
وی ادامه داد: تنها راه نجات کشور بحث اقتصاد مقاومتی است و توجه به تمام ظرفیت هایجامعه می باشد و تولید علم نخستین انتظار از دانشجو است، آگاهی بخشی به جامعه در خصوص موضوع های فرهنگی و اجتماعی از دیگر وظایف دانشجو است.
فرماندار ویژه میناب یادآور شد: تمام پیشرفت های هر کشور مدیون تلاش قشر فرهنگی و علمی آن کشور است، تا زمانی که خودمان برای خود تولید علم نداشته باشیم، ناچاریم مصرف کننده پس مانده علم باشیم و پس مانده علم ممکن است همراه با تهدید باشد.
نخعی تصریح کرد: از همین جمع های دانشجویی و از همین دانشکده ها و دانشگاه ها دانشمندانی که از سن و سال شما بودند اقدام به تولید علم کردند ودرخواست من از شما این است که در کنار پویایی در محیط دانشگاه ها به پیشرفت علم در حوزه تخصصی خود بپردازید.
در همایش دانشجویان حجت الاسلام سید مصطفی ذالقدر نماینده حوزه شرق استان و حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر امام جمعه میناب در خصوص نقش و جایگاه دانشجویان در جامعه اسلامی مطالبی بیان داشتند .
در پایان از 40 نفر از دانشجویان نمونه دانشگاهای پیام نور ، آزاد و فنی و حرفه ای ، مجتمع آموزش عالی تجلیل شد.
هم اکنون بیش از ده هزار نفر دانشجو در شهرستان میناب مشغول تحصیل هستند.
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com/*

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه فلسطین الیوم گزارش کرده دانشجویان دانشکده ویژه ناشنوایان دانشگاه جورج واشنگتن با حضور در برابر دوربین، حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام کردند. آنها که با زبان اشاره صحبت می‌کنند تاکید کردند به موج جهانی حمایت از فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی پیوسته اند.

حمله پلیس آمریکا به دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا | ببینید

این دانشجویان همچنین اعلام کردند که به موج همبستگی به راه افتاده در دانشگاه جورج واشنگتن در حمایت از فلسطینی‌ها می‌پیوندند. آنها تاکید کردند که در این تجمعات حضور پیدا می‌کنند تا بدین وسیله حمایت خود را از فلسطینی‌ها نشان دهند.

کد خبر 850299 منبع: مهر برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم دانشجو ادغام می‌شوند
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تجمع می کنند
  • متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو
  • شهدا و کودکان غزه دانشگاه‌های اروپا و آمریکا را فتح کردند
  • مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه در بوشهر برگزار شد
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟