Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:31:06 GMT

رفتار و منش پیامبراکرم(ص) را در جامعه پیاده کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۲۱۳۲

رفتار و منش پیامبراکرم(ص) را در جامعه پیاده کنیم

قزوین- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: باید منش و رفتار محبت آمیز و عطوفانه پیامبرگرامی اسلام را در جامعه پیاده کنیم و خود نیز عامل به آن باشیم تا به سعادت واقعی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفی خانی سه شنبه شب درمراسم جشن میلاد پیامبر مهربانی که درسالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار داشت: حضور در اعیاد دینی و مذهبی و مناسبتهای اسلامی بهترین فرصت برای شادمانی است و جشن میلاد امام زمان و پیامبر اکرم بهترین فرصت برای شادمانی واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین بیان کرد: این که در جشن های مذهبی کمتر حضور داریم و فقط جشن میلاد امام زمان را باشکوه برگزار می کنیم یک نقص است و باید با شرکت باشکوه در همه جشن های اسلامی نشان دهیم که مسلمانان دنبال شادی واقعی و معنوی هستند.

وی افزود: با این که پیامبری داریم که اسوه اخلاق و مهربانی و عطوفت است اما نتوانسته ایم این رفتار را ترویج کنیم و دشمنان از این کم کاری استفاده کرده اند و به ما آسیب زده اند.

صفی خانی یادآورشد: دشمنان اسلام با به راه انداختن داعش تلاش کردند تا اسلام و مسلمانان را خشن و عصبانی نشان دهند در حالی که مسلمانان جهان با کوچکترین ظلم و ستم واکنش نشان می دهند و در همراهی با ستمدیدگان سرآمد هستند.

وی اظهارداشت: مسلمانان نشان داده اند که رئوف ترین انسانها هستند و شاید کمتر کسی مانند مسلمانان در بلایا و جنایتهایی که علیه بشریت رخ داده عکس العمل نشان داده و برای تسکین آلام مصیبت دیدگان وارد صحنه شده اند اما در تبلیغات ضعیف عمل کرده ایم و این رفتارهای مهربان را ترویج نکرده ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین اضافه کرد: در شبکه های اجتماعی ایران را ناامن نشان می دهند و مردم ایران در اوج عطوفت و مهربانی خشن جلوه داده می شوند اما وقتی در یک مدرسه در آمریکا یک نوجوان با اسلحه هم کلاسی های خود را به رگبار می بندد کسی آن را خشونت نمی نامد.

وی گفت: با داشتن پیامبری سرشار از عطوفت و مهربانی وظیفه داریم با تاسی از این الگوی انسانیت ضمن الگو گرفتن و داشتن رفتاری مهربانانه برای ترویج این رفتار در جامعه هم تلاش کنیم.

صفی خانی اضافه کرد: باید روش و منش مهربانی وعطوفت پیامبر را بیاموزیم و در جامعه رواج دهیم تا جامعه به سوی انسانیت گام بردارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان