Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردیس- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: انشعابات آب تعدادی از فازهای مسکن مهر پردیس که بر عهده شرکت عمران این شهر بوده است، هنوز تحویل نشده است.

محمد پرورش، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مشکلات آب رسانی به مسکن مهر پردیس، اظهار داشت: اقداماتی برای تامین آب بلند مدت مسکن مهر پردیس با کمک شرکت آب منطقه ای تهران در حال اجرا است، اما در حال حاضر و برای وضعیت فعلی ۲ الی ۳ سال آینده پیش بینی هایی انجام شده و طرح های خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی را برای این که آب را در اختیار مشترکان قرار دهیم، نداریم، آب رسانی یک سری از فازهای پردیس، به دلیل توافق بین دو تن از وزرا که حدود ۵ سال قبل انجام شد، وظیفه ما نبود و قرار بود، شرکت عمران پردیس اقدامات لازم برای آب رسانی به این فازها انجام داده و سپس تحویل شرکت آب و فاضلاب دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: فازهایی که مسئولیت آب رسانی آن ها با شرکت آب و فاضلاب استان تهران است، هیچ مشکلی ندارد و اگر جایی مشکل دارد، اعلام کنند و آمادگی ارائه خدمات طی ۲۴ ساعت را داریم، قسمتی از فازهایی که وظیفه شرکت عمران پردیس هنوز تکمیل و تحویل شرکت آب و فاضلاب نشده است، اگر تحویل شود، ما برای تامین و انتقال آب مشکلی نداریم.

وی اضافه کرد: تصفیه خانه ۵۰۰ لیتری پردیس به بهره برداری رسیده است، یک تصفیه خانه ۳۰۰ لیتری دیگر نیز به طور موقت ساختیم و در حال حاضر حتی در تابستان مشکلی نداشتیم و تا زمانی که طرح های بلند مدت ما اجرا شود مشکلی نداریم، اگر در قسمت هایی مردم نیاز به آب و انشعاب آب دارند، اگر مربوط به ما باشد، آماده اجرا هستیم، اما قسمت هایی که بر عهده شرکت عمران پردیس است، باید ابتدا به شرکت آب و فاضلاب استان تهران تحویل شود، که این اقدام هنوز انجام نشده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

 سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمد صلاح از رکورد سوارز عبور کرد رکورد جدید برای محمدصلاح

دیگر خبرها

  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه