Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز – رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز از صدور مجوز فعالیت برای باشگاه های فعال در حوزه استعداد یابی و آماده سازی تیم های حرفه ای با هدف شرکت در مسابقات کشوری و جهانی خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، حبیب مقصودی شامگاه امروز سه شنبه در جلسه هم اندیشی و معارفه اعضای جدید کمیته های تخصصی هیئت ورزشی چوگان استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب گفت: رشد نرم افزاری و سخت افزاری هیئت نوپای چوگان استان در کمتر از یک سال نشان از مدیریت یکپارچه و مشارکت باشگاهای مرتبط با اسب سواری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تسریع و تسهیل مراحل صدور مجوز برای تمامی باشگاه هایی که در زمینه آموزش اسب برای بازی چوگان و آموزش اسب سواری با اجرای طرح های استعداد یابی فعالیت دارند صورت میگیرد.

مقصودی با تاکید بر احیای برند میدان صاحب آباد تبریز به عنوان خواستگاه و مرکز اصلی ورزش چوگان در شمال غرب کشور در سال های دور متذکر شد: می توان با آماده سازی و احیا این مجموعه تاریخی به نام این ورزش می توان به منویات رهبر انقلاب در خصوص توجه جدی به ورزش اصیل چوگان جامه عمل پوشاند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز اظهار امیدواری کرد: با حمایت های ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان از هیئت ورزشی چوگان با توجه به ظرفیت های انسانی و متخصصی که دارد، نام استان را در راس جداول لیگ کشوری این ورزش ببینیم

رییس هیت ورزشی چوگان همچنین در این مراسم اشاره به تمرکز فعایت های این هیت در زمینه بهره مندی از تمامی بسترهای باشگاهی برای استعداد یابی گسترده گفت: تشکیل تیم های حرفه ای چوگان در تمامی مقاطع سنی مخصوصا در گروه های سنی پایه از جمله اهداف کلی هیئت متبوعش است.

رشید شهشهی خاطر نشان کرد: هیئت ورزشی چوگان آذربایجان شرقی در مدت زمان یک سال نه تنها توانسته از اعضای متخصص در حوزه های مختلف ورزشی، علمی و پژوهشی بهره بگیرد حتی هیئت های ورزشی شهرستان های مرند و مراغه را نیز با معارفه روسای آنها موجبات شروع فعالیتشان را نیز فراهم کرده است.

وی اعلام کرد: فدراسیون کشوری چوگان با اهدا ۱۰ اسب مخصوص این ورزش و ایجاد بسترهای لازم برای تقویت چوگان در آذربایجان شرقی گام های اساسی برداشته است و حمایت های ویژه از سایر استان های مانند ایلام و اعزام رییس هیت ورزش چوگان استان ایلام به همایش بین المللی در ارتباط با ثبت جهانی ورزش چوگان به نام ایران بسیار تاثیرگذار بوده است.

شهشهی در این جلسه با ارائه گزارش اجمالی از عملکرد هیئت چوگان برای اعضا کمیته های تخصصی از ایجاد کمیته جشنواره و برگزاری همایش های کشوری و فرا ملی در ارتباط با اسب های اصیل ایرانی خبر داد.

گفتنی است در این جلسه اعضای جدید کمیته های مختلف مانند کمیته روابط عمومی، کمیته برگزاری جشنواره ها، کمیته استعداد یابی، کمیته عضویت و کمیته برگزاری مسابقات توسط اعضای تیم های باشگاه های مختلف مانند باشگاه سهند تبریز معارفه شدند.

true برچسب ها : بازی چوگان ورزش وزارت ورزش و جوانان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد. - اخبار ورزشی -

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد