Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی شهردار کرج از افتتاح "مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپا" در کرج خبر داد.

سید‌علی‌اکبر میروکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به "مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپا" در کرج اظهار داشت:  این مرکز با مشارکت اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، استانداری البرز و پارک علم و فناوری البرز در یکی از سالن‌های باشگاه میلاد شهرداری کرج ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی شهردار کرج با بیان اینکه این مرکز به منظور رشد و توسعه کسب و کارها و همچنین زمینه سازی برای تعامل آسان و آزاد و حرفه‌ای در حوزه آفرینش،‌ رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا ایجاد شده است، ادامه داد: به سبب ایجاد این مرکز شهردای کرج در هفته دولت از سوی استاندار به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز توانمندسازی و تسهیل‌‌گری کسب وکارهای نوپا در تدوین راهبردهای مدیریت شهری نقش بنیادی دارد، بیان کرد: این مرکز با جذب کارشناسان با تجربه اجرایی مرتبط، تلاش برای جذب حمایت‌های صنایع و نهادهای دولتی و خصوصی دارد و می‌تواند در رونق کسب و کارهای نوپای محلی و هدایت آن‌ها به سمت کسب و کارهای توسعه یافته نقش‌آفرینی کند.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج با بیان اینکه شناسایی اعضای زیست بوم کارآفرینی شهر، ‌برقراری تعامل کارآمد با مراکز شتاب‌دهنده و فعالان حوزه اعم از فارغ‌التحصیلان، اساتید دانشگاه و نخبگان استان به منظور ایجاد ارتباط تنگاتنگ و پایدار از دیگر وظایف این مرکز است، اضافه کرد: در واقع هدف از راه‌اندازی این مرکز شناسایی تمام فعالین کارآفرین استان و ایجاد تعامل سازنده و هم‌افزا بین اعضای زیست‌بوم کارآفرینی استان، ‌شناسایی، ‌تجمیع و تخصیص منابع استان برای آموزش، رشد و توسعه کسب و کارهای نوپای محلی، جذب حمایت کسب و کارهای توسعه یافته استان برای سرمایه‌گذاری و تخصیص امکانات به کسب و کارهای نوپای محلی و تسهیل ایجاد و رشد کسب و کارهای محلی برای حفظ سرمایه‌های انسانی استان است.

میروکیلی با اشاره به اهداف این مرکز، اظهار داشت: توانمندسازی صاحبان ایده‌های کسب وکار، شناسایی تمام فعالان کارآفرین استان، ایجاد تعامل سازنده و هم‌افزایی بین اعضای زیست بوم کارآفرینی استان و تجمیع و تخصیص منابع استان جهت آموزش از اهداف این مرکز است.

وی با بیان اینکه از دیگر اهداف این مرکز رشد و توسعه کسب وکارهای نوپا محلی، جلب و حمایت کسب و کارهای توسعه یافته استان البرز جهت سرمایه‌گذاری و اختصاص امکانات لازم، تسهیل، ایجاد و رشد کسب وکارهای نوپای محلی جهت حفظ سرمایه‌های انسانی و حمایت از برگزاری رویدادهای کارآفرینی در استان از طریق امکانات لازم از محل منابع استان است، اضافه کرد: ارائه مشاوره‌های تخصصی مربوطه، ایجاد و توسعه کسب و کار به متقاضیان فنی و حقوقی و ثبت و گزارش وضعیت کنونی کسب وکارهای نوپا محلی و روند رشد آن از اهداف این مرکز است.

میروکیلی ادامه داد: تهیه و ارسال گزارش فعالیت‌ها و اقدامات، تسهیل روند ایجاد، رشد و توسعه کسب و کارها و زمینه‌سازی در راستای تعامل آسان و آزاد و حرفه‌ای در حوزه آفرینش، رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا هدف‌های دیگر این مرکز است.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است