Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،ملا سلام امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سردشت، با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: هفته وحدت با ابتکار و هوشمندی امام راحل(ره) برای اتحاد بین مذاهب اسلامی و دوری از تفرقه پایه گذاری شد.

امام‌جمعه سردشت بیان کرد: اجرا نکردن حکم خداوند و عمل کردن بر اساس برنامه‌های دینی و قرآنی مانع از ایجاد وحدت و اصلاح است چون هیچ قدرتی نمی‌تواند اصلاح اجتماعی را ایجاد کند مادمی که حکم و دستور خداوند اجرا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چون احساس می‌شد که گروهی در صدد تفرقه بین مسلمانان هستند با ذکاوت امام (ره) وحدت به جود آمد و اتحاد که از آن زمان در ایران به وجود آمده تاکنون در هیچ کشور اسلامی دیگری دیده نشده و وجود ندارد بنابراین ایران به سرآمدی در این زمینه تبدیل شده است.

امام‌جمعه سردشت با تاکید بر نقش ایران در ایجاد وحدت بین دیگر ممالک اسلامی تصریح کرد: ایران اسلامی با دعوت از سران اسلامی دیگر و با برگزاری جلسات و نشست‌ها با نخبگان و دانشمندان دیگر کشورهای اسلامی نقش مهمی در ایجاد وحدت ایفا کرده است. کشور ما همواره یاور مظلومان بوده و وظیفه خود می‌داند که از آن‌ها حمایت کند و فریاد آن‌ها را به گوش جهانیان برساند.

902

امام‌جمعه سردشت ملا سلام امینی وحدت بین کشور‌های اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه، برق از ساعت هشت صبح به مدت دو ساعت در راستای بهینه‌سازی شبکه برق در برخی از مناطق قطع می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، برق در میدان استانداری و مجموع ادارات، بیمارستان‌های شهید رجایی و شهید بهشتی، شصت متری (خیابان امام خمینی) و گلستان‌ها، شاهدها، عدل‌ها، قسمتی از بلوار قرنی، بلوار انقلاب و شهرک امام حسین و قسمتی از امامت‌ها و بلوار تل زالی قطع خواهد شد.

در زمان بروز هرگونه «خاموشی» طبق دستورالعمل در مراکز حساس و حیاتی، تأمین برق اضطراری انجام می‌شود.

کد خبر 6100898

دیگر خبرها

  • نقش بی بدیل حضرت رضا(ع) در همبستگی ملی و معنویت مردم ایران اسلامی
  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • نیروگاه مفتح همدان: نقشی در ایجاد فروچاله‌ها نداریم
  • نقشه اصلی براندازان خدشه وارد کردن به عنصر انسجام است
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • قالیباف: سازمان هلال احمر کاملا مردمی است
  • سازمان هلال احمر کاملا مردمی است
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه