Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف آب در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، از مردم خواست در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند.

ایران آنلاین / علیرضا تخت شاهی  اظهار کرد: به دلیل شرایطی که در مناطق زلزله‌زده داریم، میزان مصرف آب نسبت به دوره‌های مشابه گذشته بسیار بیشتر شده است.

وی ادامه داد: البته مشکلی برای تامین آب با توجه به این‌که در فصل سرما قرار داریم  رخ نمی‌دهد، اما از مردم تقاضا داریم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه یادآوری کرد: علاوه بر مصارف مشترکین خانگی مصارف دیگری مانند علمک‌های سیار، سرویس‌های بهداشتی، دوش‌های حمام سیار و ... هم اضافه شده که مصرف آب را بالا می‌برد.

تخت‌شاهی در خصوص کدورت و گل آلودگی آب در مناطق زلزله زده نیز عنوان کرد: در هیچ منطقه‌ای کدورت بالای آب نداریم، استاندارد کدورت آب پنج NTU است که در برخی شهرها میزان کدورت از این مقدار هم کمتر است.

به گفته این مسئول، میزان کدورت آب به صورت مستمر در این نقاط سنجش می‌شود و هیچ کدورت و آلودگی در آب وجود ندارد.

وی در خصوص برخی مشترکین که اعلام می‌کنند هنوز آب آنها دچار کدورت است نیز خاطرنشان کرد: این کدورت ناشی از شبکه داخلی خود مشترک است و اگر مدتی آب در شبکه در جریان باشد، مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برخی از مشترکین تازه به خانه‌های خود برگشته‌اند و وقتی لوله‌ها را باز می‌کنند مقداری کدورت در شبکه باقی مانده که پس از مدتی رفع خواهد شد.

تخت شاهی با اعلام شماره تلفن 122، خاطرنشان کرد: اگر افراد مشکلی از نظر کدورت آب داشته باشند می‌توانند با اکیپ‌های آب و فاضلاب که در منطقه مستقر هستند در میان بگذارند تا شست و شوی شبکه برای آنها انجام شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور

تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه کرده است.

وی افزود: این میزان گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی به دلیل عدم انطباق با موازین بهداشتی و نداشتن هویت از ۶ واحد عمده تهیه و تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا چهار واحد از این مراکز پلمب و صاحبان ۲ واحد متخلف دیگر نیز پس از تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

کرمیان با قدردانی از دادستان و معاونان دادستانی، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴.۵ تن انواع گوشت، آلایش و فرآورده‌های دامی در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و پس از خارج شدن از چرخه مصرف معدوم و در این زمینه ۱۶ واحد تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با شبکه دامپزشکی در میان بگذارند.

رییس شبکه دامپزشکی کرمانشاه تاکید کرد: شهروندان علاوه بر تهیه فرآورده‌های دامی از مراکز معتبر و مجاز، گوشت مصرفی را نیز از مراکز معتبر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی که دارای مهر دامپزشکی و برچسبی که دارای تاریخ انقضا، تاریخ تولید، محل تولید و شرایط نگهداری بر روی لاشه است، خریداری کنند و به این موارد دقت لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!