Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریمی رئیس علوم پزشکی تهران در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره دانشجوی ابن‌سینا با اشاره به روز دانشجو و اتفاقات رخ داده در آن گفت: ما باید فضای شاداب و خوبی در محیط دانشگاه ایجاد کنیم تا همه گروه‌های دانشجویی فعالیت خوبی داشته باشند و استعداد‌های آنها شکوفا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا و انقلاب، امروز در آستانه روز دانشجو ما با آرامش خاطر و در امنیت کامل دور هم جمع شدیم و این جشنواره را برگزار کرده‌ایم و دانشجویان می‌توانند به راحتی با مسئولان گفتمان داشته باشند.

کریمی با بیان اینکه نخبگان کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل می‌کنند، گفت: باید کاری کنیم تا دانشجویان در حوزه‌های ادبی، فرهنگی، ورزشی در کنار کارهای آموزشی و پژوهشی اقدامات فوق‌برنامه داشته باشند، زیرا این کارهای فوق‌برنامه محیط‌های دانشجویی را شاداب می‌کند.

رئیس علوم پزشکی تهران اظهار کرد: من به معاونت دانشجویی دانشگاه توصیه کردم تا زمینه را برای فعالیت‌های جانبی دانشجویان بیش‌از بیش فراهم کنند.

کریمی تاکید کرد: دانشجویان باید نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی و سرنوشت کشورمان حساسیت داشته باشند و با اتفاقات رخ داده در 16 آذر آشنا شوند.

وی افزود: بعد از انقلاب شرایط ما متفاوت شد، امروز ترامپ‌ همان حرف‌هایی که سال 32 در زمان روز اتفاق روز دانشجو، آیزن‌ هاور‌ رئیس جمهور آمریکا می‌زد،‌می‌گوید به همین دلیل دانشجویان باید با مسائل سیاسی آشنا شوند.

اعطای 5.5 میلیون تومان به برگزیدگان جشنواره دانشجویی ابن‌سینا

فرزین حلبچی‌،‌ رئیس چهارمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا و معاون فرهنگی دانشجویی علوم پزشکی تهران در ادامه این مراسم با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در آستانه روز دانشجو هر سال برگزار می‌شود، گفت: روز دانشجو، روز عدالت خواهی و ظلم ستیزی است و ما از چهار سال پیش در علوم پزشکی تهران جشنواره ابن‌سینا را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: ثبت‌نام جشنواره از 15 مهر آغاز شده بود و داوری‌ها تا 25 آبان ادامه داشت، این چهارمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا دربحث‌های آموزشی،‌ پژوهشی، خدمات سلامت و تعهد حرفه‌ای، قرآن و عترت، هنری و ادبی، اجتماعی، ورزشی و دانشجوی جامع برگزار می‌شود.

حلبچی‌ عنوان کرد: خوشبختانه امسال شاهد رشد 10 درصدی تعداد دانشجویان بودیم و بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان مربوط به دانشکده‌های پزشکی، بهداشت، مامایی و پرستاری بود؛ البته مشارکت دانشجویان دانشکده فناوری‌های نوین به نسبت تعداد دانشجو بیشتر از سایر دانشکده‌ها بود.

حلبچی‌ عنوان کرد: در چهارمین جشنواره دانشجوی ابن‌سینا 48 نفر برگزیده شدند و ارزیابی کمی و کیفی و کارنامه فعالیت‌ها و مستندات ثبت شده دانشجویان در سامانه جشنواره ملاک انتخاب ما بود.

حلبچی‌ به میزان گرنت‌های دانشجویان اشاره کرد و گفت: تفاوت این دوره با دوره‌های قبل تسهیل واگذاری گردت‌های دانشجویی بود و 2.5 میلیون تومان کمک هزینه دانشجویی، سه میلیون تومان گر‌نت پژوهشی و یک تندیس ویژه به دانشجویان ویژه در راستای حمایت از پژوهش‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود.

محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه