Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@20:24:14 GMT

5 خروجي استقلال در نيم فصل

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۲۴۶۷

5 خروجي استقلال در نيم فصل

خبرگزاري آريا - استقلال در نيم فصل دوم تغييرات زيادي خواهد داشت و به نظر مي رسد که 5 بازيکن اين تيم در فهرست فروش قرار گيرند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، استقلال با توجه به نتايج ضعيفي که در نيم فصل نخست رقابت هاي ليگ برتر به دست آورد به تغييرات زيادي در نيم فصل نياز دارد.
آبي پوشان بيشترين تغيير را در خط حمله خود خواهند داشت و به احتمال خيلي زياد دو مهاجم اين تيم جدا مي شوند تا زمينه براي جذب دو بازيکن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حس بيت سعيد از فولاد پيشنهاد جدي دارد و زوج او به همراه رحيم زهيوي مي تواند بار ديگر خوزستاني ها را در مسير قهرماني قرار دهد. سجاد بيت سعيد هم با پيشنهاد جدي ذوب آهن مواجه شده و با توجه به نمايش ضعيف در استقلال چاره اي جز جدايي نخواهد داشت.
يکي ديگر از بازيکناني که به احتمال خيلي زياد در فهرست خروجي استقلال قرار گيرد پادواني است. با وجود آسيب ديدگي پژمان منتظري بازهم پادواني نيمکت نشين است و سرمربي آبي پوشان به زوج روزبه چشمي و مجيد حسيني اعتماد دارد.
با بازگشت منتظري به شرايط بازي وضعيت پادواني بدتر از قبل مي شود و طبيعي است که او به دنبال جدايي باشد.
مجتبي جباري يکي ديگر از بازيکنان استقلال است که او هم در نيم فصل به احتمال خيلي زياد يا راهي تيم ديگري شود و يا از فوتبال خداحافظي کند.
و اما نفر پنجمي که او هم به جدايي فکر خواهد کرد يعقوب کريمي است که با آمادگي بالاي ميلاد زکي پور و همچنين آرمين سهرابيان اميدي براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي ندارد.
شفقنا
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند

رئیس طالبان در پیامی ضمن تأکید بر ضرورت حضور علما در سیاست گفت جهان کفر می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند که حتی در کشورهای اسلامی نیز علما در سیاست نقش نداشته باشند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «هبت‌الله آخوندزاده» رئیس طالبان در روز پایانی سمینار سه‌روزه هماهنگی و تنظیم امور تخصصات و جامعات دینی که توسط وزارت تحصیلات عالی راه‌اندازی شده بود، اشتراک و سخنرانی کرد.

ملا هبت‌الله در این مراسم اظهار داشت علما بندگان برگزیده خدا هستند که برای حفاظت و نافذکردن دین برگزیده شده‌اند.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی علما در سیاست گفت: جهان کفر می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند که حتی در کشورهای اسلامی نیز علما در سیاست نقش نداشته باشند.

رئیس طالبان همچنین از علما خواست تا فرامین هیئت حاکمه را برای مردم تشریح کنند و مردم را نیز بر اجرا و اطاعت از فرامین تشویق کنند.

ملا هبت‌الله پیش از این نیز در گردهمایی بزرگ علما و بزرگان قومی در کابل گفته بود: جنگ آمریکا با ما بر سر عقاید بود و این جنگ تا «قیامت» ادامه خواهد داشت.

دیدار نخست وزیر قطر با رهبر طالبان در جنوب افغانستانرهبر طالبان: کسی حق ارعاب مردم را ندارد/ برای فعالیت تاجران مانعی ایجاد نشودرهبر طالبان: افغانستان خانه مشترک همه ما است/ برای ساخت کشور به حمایت مردم نیاز است

وی همچنین تصریح کرده بود: «جنگ دنیا با ما برای زمین و هوا نبود بلکه برای نظریه و عقاید ما بود و تا قیامت نیز ادامه دارد. در تقابل اسلام و کفر نه امکان مسالمت هست، نه مسالمت خواهد شد و نه چنین چیزی ممکن است».

رئیس طالبان با اظهار اینکه اگر حکومت کابل، شریعت اسلامی را پیاده کند، کشورهای جهان واکنش نشان خواهند داد، تاکید کرده بود: «هدف ما رضای الله است. خواست‌های جهان که الله را ناراضی می‌کند قابل قبول نیست».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تازه درباره جدایی زوج عاشق برنامه ماه عسل
  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند
  • همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت
  • نکات مهم در انتخاب گیربکس صنعتی
  • کونسیسائو همسایه طارمی می‌شود
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!