Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های تراکتور سازی و فولاد تراکتورسازی_در_پایان_نیم_فصل">خوزستان به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های تراکتور سازی تبریز و فولاد خوزستان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 14 امروز در بازیکن_پرسپولیس_برای_هواداران_فوتبال_رشت_تصاویر">ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل تیم فولاد خوزستان صابر حردانی در دقیقه 66 و محمد رضا مهدی زاده در دقیقه 74 برای تراکتور سازی به ثمر رسید. 

تعداد تماشاگردان حاضر در ورزشگاه 3100 اعلام شده بود. 

ترکیب تراکتورسازی تبریز:
فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد مسلمی‌پور، محمد نادری، علی طاهران، محمد نوری، شهرام گودرزی (از دقیقه 71-مهدی شریفی)، محمد ابراهیمی، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی (از دقیقه 79- امیر اسدزاده)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب فولاد خوزستان:

حامد لک، عبدالله کرمی،سینا مریدی، ایوب والی، صابر حردانی (از دقیقه 83- حمید گلزاری)، پیمان شیرزادی، احمد عبدالله‌زاده (از دقیقه 85- مجتبی نجاریان)، عبدالله ناصری، علی‌اصغر عاشوری، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا (از دقیقه 88- سید میثم هاشمی‌زاده)

سرمربی: سید سیروس پورموسوی

شرح گل: 

گل تیم فولاد خوزستان: عبدالله ناصری در دقیقه 66 این دیدار منطقه بازی را به سمت چپ زمین مسابقه تغییر داد که در ادامه حردانی توپ را در اختیار گرفت. این بازیکن با حرکت در عرض و شوت زیبا، توپ را از فاصله تقریبی 25 متری به کنج دروازه تراکتور سازی ارسال کرد تا اولین گل دیدار شکل بگیرد. 

گل تیم تراکتور سازی: محمد ابراهیمی در حرکت زیبایی توپ از روی ضربه آزاد میانه میدان مسابقه به سمت دروازه فولاد خوزستان ارسال کرد که در ادامه توپ به مهدی زاده رسیده و این بازیکن توانست پس از مهار توپ با سینه و چرخش، گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند. 

دقایق حساس:

فرزاد حاتمی در دقیقه 2 این دیدار توپ را با شوت پر قدرت به سمت دروازه فولاد خوزستان ارسال کرد که در ادامه حامد لک واکنش نشان داده و توپ به کرنر رفت. 

محمد نادری در دقیقه 13 این دیدار توپ را با شوت از راه دور به سمت دروازه فولاد خوزستان ارسال کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه به اوت رفت.

محمدرضا آزادی در دقیقه 15 این دیدار در موقعیت تک به تک قرار گرفته و حامد لک با واکنش خوبی توانست توپ را به پا برگشت بدهد که در ادامه شوت فرزاد حاتمی را بازیکن فولاد خوزستان برگشت داده و سپس حامد لک توپ را در اختیار گرفت.

بازیکنان تراکتور سازی توپ را از سمت راست زمین به سمت دروازه فولاد ارسال کردند که توپ با ضربه سر حاتمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

زهیوی در دقیقه 24 این دیدار از فاصله 30 متری شوت زد که توپ با فاصله کمی از کنار دروازه تراکتور سازی راهی اوت شد.

زهیوی از قوس محوطه جریمه تراکتور سازی با پای چپ توپ را به سمت دروازه تیم میزبان شوت زد که فرزین گروسیان به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

محمد ابراهیمی در دقیقه 38 توپ را از روی ضربه ایستگاهی به سمت دروازه فولاد خوزستان ارسال کرد که توپ با ضربه سر محمدرضا آزادانی به تیر دروازه برخورد کرد. حامد لک نیز در این صحنه آسیب جزئی دید.

ناصری در دقیقه 51 توپ را به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال کرد که در ادامه مهاجمان فولاد خوزستان نتوانستند گلزنی کنند تا توپ راهی اوت شود.

فرزاد حاتمی در دقیقه 56 این دیدار شوت زد که توپ با اختلاق زیادی راهی اوت شد.

حردانی در دقیقه 57 این دیدار با حرکات تکنیکی توانست از سمت چپ محوطه جریمه تیم میزبان توانست نفوذ کند که ارسال کوتاه وی را فرزین گروسیان دفع کرد. 

سینا مریدی در دقیقه 73 با شوت روی پا قصد گلزنی داشت ولی ضربه این بازیکن نتوانست دروازه تیم میزبان را باز کند.

عاشوری در دقیقه 76 از سمت راست زمین مسابقه توپ را با شوت پرقدرت به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه تراکتور سازی به بیرون رفت.

گفتنی است، تراکتور سازی و فولاد خوزستان به ترتیب با این تساوی در جدول رده بندی 17 و 27 امتیازی شدند. 

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان