Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:33:45 GMT

پرسپولیس و چالش کناره در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۲۶۰۴

پرسپولیس و چالش کناره در نیمه اول

پرسپولیس_برای_هواداران_فوتبال_رشت_تصاویر">سپیدرود">پرسپولیس در هفته پانزدهم میهمان سپیدرود است و این در حالی است که در نیمه اول این تیم نتوانست پرسپولیس_و_سپیدرود_در_نیمه_نخست">موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حریف به وجود بیاورد.

به گزارش "ورزش سه" سپیدرود_شکست">پرسپولیس در شرایطی که در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها به مقام قهرمانی نیم فصل رسیده اما در بازی هفته پانزدهم برابر سپیدرود در نیمه اول نتوانسته نمایشی مقتدرانه و همراه با بازی خوب و اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922326/تساوی_پرسپولیس_و_سپیدرود_رشت_صفر_پرسپولیس_صفر">سپیدرود_در_نیمه_نخست">موقعیت های زیاد داشته است. این تیم در نیمه اول بازهم با همان مشکلی که در بازی های اخیر با آن دست و پنجه نرم می کرد، مواجه بود؛ به طوری که سپیدرود با بستن کناره ها عملا بخش مهمی از توان هجومی پرسپولیس را مهار کرد.


البته که پرسپولیس امروز در کناره ها شرایط ویژه ای دارد. این تیم در سمت چپ وحید امیری را به عنوان وینگر داشت؛ اما در سمت راست این تیم فقط ماهینی که مدافع راست است حضور داشت؛ چرا که مسلمان اصولا یک هافبک وسط است و نمی تواند در کناره ها موثر باشد؛ با این وصف عدم تحرک بالای ماهینی و انصاری باعث شد تا این تیم با مشکل در بازی تهاجمی و ساختن موقعیت مواجه شود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیمه‌دوم تقابل قرمزها با سپاهان در ورزشگاه آزادی را با آتش‌بازی گرم و پرحرارت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

در شروع نیمه‌دوم این تقابل که بدون‌گل دنبال می‌شود، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی با استفاده از مواد دودزا و همچنین پرچم قرمزرنگ مخصوص‌شان آتش‌بازی به‌راه انداختند و جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

این تقابل در نیمه‌اول بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه‌دوم جذاب‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد؛ پرسپولیس درصورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند پس از چند هفته صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و سپاهان هم به‌دنبال این است تا با دست‌پر به اصفهان برگردد.

کد خبر 749870

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!