Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:42:32 GMT

تساوی یک نیمه‌ای صدرنشین لیگ مقابل سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۲۶۵۵

تساوی یک نیمه‌ای صدرنشین لیگ مقابل سپیدرود

به گزارش ایسکانیوز ، در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم مسابقات پرسپولیس_مشخص_شد">فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سپیدرود و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در پرسپولیس_با_ناظر_بازی">ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

برای پرسپولیس">سپیدرود در این مسابقه نفراتی چون؛ سیدمحمدحسینی، سیدهادی موسوی، احمد آهی، امید سام‌کن، حسین کعبی، حمید ملکی، میثم تهیدست، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، پویا نزهتی و حسین ابراهیمی به میدان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس نیز در این بازی با ترکیب؛ علیرضا پرسپولیس_در_نیمه_نخست">بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی پرسپولیس_صفر">علیپور راهی میدان شد.

دقیقه 15: حسین ابراهیمی روی ارسال خوب میعاد یزدانی روی خط شش قدم محوطه جریمه صاحب پرسپولیس_و_پرسپولیس_صفر">پرسپولیس_برای_هواداران_فوتبال_رشت_تصاویر">سپیدرود_در_نیمه_نخست">موقعیت خوب سرزنی شد اما ضربه سر او به آرامی در دستان پرسپولیس_صفر">بیرانوند جای گرفت.

دقیقه 25: شوت محکم نزهتی از پشت محوطه جریمه توسط بیرانود در دو ضرب مهار شد.

دقیقه 27: ارسال ماهینی از جناح راست با ضربه سر پرسپولیس_صفر">خطرناک پرسپولیس_در_نیمه_نخست">علیپور از کنار دروزاه تیم میزبان به اوت رفت.

دقیقه 30: ضربه سر محکم تهی دست روز ضربه ایستگاهی می توانست به گل اول این بازی تبدیل شود اما پرسپولیس_صفر">پرسپولیس_در_نیمه_نخست">بیرانوند با یک شیرجه عالی توپ را به زمین برگرداند.

دقیقه 38: شوت محکم کامیابی‌نیا از پشت محوطه جریمه پرسپولیس_صفر">پرسپولیس_و_چالش_کناره_در_نیمه_اول">سپیدرود از کنار دروازه حسینی به حالت خطرناک به اوت رفت.

602

باشگاه پرسپولیس لیگ باشگاه فوتبال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود.

او افزود: حریف‌مان یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت بسیار خوبی دارد. شکست دادن پرسپولیس در خانه‌اش اصلاً ساده نیست. همه می‌دانند امسال چه چالش‌هایی پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند، تبریک می‌گویم. اگر کلاهی روی سرم بود، برمی‌داشتم و به بازیکنان تعظیم می‌کردم. برای تیم‌هایی که شرایط آنها برای جنگیدن در راستای قهرمانی مهیاست، آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه  بازیکنان این تیم  برای اتلاف وقت روی زمین می‌افتادند، گفت: من برای فوتبال به اینجا آمده‌ام و نیازی ندارم به این سؤال پاسخ بدهم. بازی پُر از احساسات است و از بازیکنان بابت تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم. گاهی این شرایط در بازی پیش می‌آید. متأسفم، چون طوری که من بازی را دیدم، شما ندیدید.

مورایس درباره اینکه تیم سپاهان از ستاره‌های زیادی برخوردار است و مطابق انتظارات نتیجه نگرفته، عنوان کرد: شما فکر می‌کنید سپاهان باید قهرمان شود؟ کدام بازی‌های سپاهان را دیدید؟ بازی‌هایی داشتیم که خیلی بهتر یا بدتر از امروز بودیم. این عملکردی بود که مقابل پرسپولیس ممکن بود. بازی از چیز‌های زیادی، چون داور، زمین خیس و کیفیت حریف تشکیل شده بود. مقابل حریف ساده‌ای نبودیم و همه چیز همیشه به سود ما نیست.

او ادامه داد: اگر قرار بود قهرمان شویم، می‌توانستیم با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان شویم. با این حال اکنون  ۱۰ امتیاز اختلاف با صدر جدول داریم. البته  می‌توانم بگویم سپاهان هم ۱۰ سال است که قهرمان نشده است. ما ستاره‌های زیادی داریم؛ محمدجواد حسین‌نژاد و عباس حبیبی که کسی آنها را نمی‌شناسد. همچنین  نفراتی، چون اعرابی و هادی محمدی که ستاره هستند و در تیم ملی حضور ندارند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه سیاوش یزدانی یک ستاره است که استقلال او را نمی‌خواست، تصریح کرد: شهریار مغانلو یکی از ستاره‌های لیگ است که گاهی انتقاد می‌شود که چرا گل نمی‌زند. فقط یک بازیکن از تیم ملی داشتیم که امروز بازی کرد. ما ستاره‌های زیادی داریم. وقتی به سپاهان آمدم، رامین رضاییان ستاره شد؛ بازیکنی که پرسپولیس او را نمی‌خواست. خیلی خوشحالم که این همه ستاره دارم، اما این کافی نیست. ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم، اما قهرمان شوم.

مورایس درباره وضعیت همکاری خود با سپاهان اصفهان برای فصل آینده اظهار کرد: من هوادار سپاهان نیستم؛ مربی هستم و کارم را به‌ صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم. خوشحال می‌شوم اگر بروم و مرا نخواهند!

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد