Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندگی > سلامت - همشهری آنلاین:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید در مراسم افتتاح بیمارستان مهر آیین گفت: حدود ۱۰۰ هزار تخت بیمارستانی کم داریم و بیش از نیمی از بیمارستان‌های ما باید با بیمارستان جدید جایگزین شوند.

محمد آقاجانی افزود: منابع دولتی محدود است و بخش خصوصی باید وارد این حوزه شود، ما در گسترش بیمارستان‌ها بسیار ضعیف عملکرده ایم و کمبود‌ها در این حوزه زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیمارستان یکی از مهمترین زمینه‌های جذب گردشگر و رونق اقتصادی است که در منطقه لواسان اکنون این زیر ساخت فراهم شده است.

آقاجانی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۱ هزار تخت بیمارستانی دارد، ولی این رقم باید به ۲۲ هزار تخت برسد که نیاز به کمک بخش خصوصی برای تجهیز و تامین بیمارستان‌ها داریم.

با افتتاح اين بيمارستان اهالی لواسان و رودبار قصران براي اولين بار صاحب یک بیمارستان مجهز می‌شوند.

بیمارستان مهر آیین در سه حوزه بستری، پاراکلینیک و کلینیک‌های تخصصی به ارائه خدمات می‌پردازد.

بخش‌های بستری بیمارستان مهرآیین لواسان شامل: آی سی یو (ICU)، ان آي سی یو ( NICU ) ، بلوک زایمان، اتاق‌های عمل، اورژانس تخصصي ( متخصص طب اورژانس بصورت ٢٤ ساعته ) و بستري مردان و زنان می‌باشد.

در بخش پاراکلینیک نیز بیمارستان مهرآیین لواسان در بخش‌های آزمايشگاه پاتوبيولوژي، دندانپزشكي، تصويربرداري (سي تي اسكن ، راديولوژي ، سونوگرافي ، ماموگرافي ، سنجش تراكم استخوان ، پانوركس ، و تك دندان ) ، اكوكارديوگرافي ، آندوسكپي ، درمانگاه عمومي (پزشك عمومي - تزريقات و پانسمان ) به ارایه خدمات می‌پردازد.ب

یمارستان مهر آیین، دارای کلینيک‌های تخصصی چشم، جراحی پلاستیک و زیبایی، گوش و حلق و بيني ، ارتوپدي ، مغزو اعصاب ، زنان ، اطفال ، روانپزشكي ، پوست و مو و زيبايي ، گوارش ، غدد ، هماتولوژي ، ريه ، روماتولوژي ، جراحي مغز و اعصاب ، قلب و عروق و فيزيوتراپي بر بالين است.

در همین زمینه: تفاهم‌ وزرای بهداشت ایران و باکو برای تولید واکسن هگزاوالان بیمارستان امام حسین(ع) هریس افتتاح شد آغاز فعالیت دفاتر خدمات سلامت در ۹ استان کشور پروژه‌های بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود افتتاح شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آقای ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، در بیمارستان شهید بهشتی تفت  تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان