Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@22:03:47 GMT

تقابل استقلال- قلعه‌نویی؛ شاید در آسیا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۱۵۳

به گزارش وانانیوز، 

ذوب آهن به عنوان سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید در پلی آف با قهرمانان_آسیا">نماینده کشور هند روبه رو شود و در صورتی که این مسابقه را با برد پشت سر بگذارد به دور گروهی می رسد.
در این صورت شاگردان امیر قلعه نویی در گروه B با تیم های الدوحیل قطر، الوحده مسابقات_تیم_های_ایرانی_در_لیگ_قهرمانان_آسیا">امارات و لوکوموتیو ازبکستان قرار می گیرند که شانس نسبتا خوبی برای صعود به دور بعد خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به جدول مسابقات لیگ قهرمانان در مرحله یک هشتم نهایی تیم های صعود کننده از گروه های B و D با هم دیدار می کنند که اگر ذوب آهن و استقلال بتوانند از گروه های خود بالا بروند، آنوقت شانس رویارویی خواهند داشت.


بر این اساس اگر استقلال به عنوان تیم اول و ذوب آهن به عنوان تیم دوم صعود کنند و یا برعکس آن رخ بدهد، آنوقت شاهد یک تقابل جذاب میان استقلال و شاگردان امیر قلعه نویی در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد

به گزارش "ورزش سه"، ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست معروف عربستانی آخرین وضعیت سالم الدوسری، بازیکن الهلال، در خصوص حضور در فینال جام حذفی را تشریح کرد.

باشگاه الهلال پس از پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد در استادیوم الجوهرة شهر جده، جواز حضور در فینال جام پادشاهی را به دست آورد.

پس از مصدومیت سالم الدوسری برابر العین امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که او از ناحیه عضله خلفی دچار آسیب دیدگی شده و به یک برنامه توانبخشی که به مدت 5 هفته ادامه دارد، نیاز خواهد داشت.

ثامر الشهرانی از طریق حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس توضیح داد که اگر فینال جام پادشاهی در پایان ماه می میلادی برگزار شود، الدوسری تا حد زیادی آماده حضور در این مسابقه خواهد بود. 

سالم الدوسری برای بازگشت از مصدومیت عضله خلفی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل العین به آن دچار شد، برنامه توانبخشی را زیر نظر کادر پزشکی الهلال پشت سر می‌گذارد.

شایان ذکر است که الدوسری قرار است در بازی‌های الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان غایب باشد و پس از بازگشت از مصدومیت، اولین حضورش در بازی فینال جام پادشاهی مقابل النصر یا الخلیج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی