Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندگی > سلامت - همشهری آنلاین:
۱۶۰ پروژه حوزه سلامت استان خراسان رضوی همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مراسمی به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

به گزارش وبدا، این 160 پروژه با اعتباری حدود 105 میلیارد تومان در بیش از 60 هزار و 500 متر مربع در 6 شهرستان این استان به بهره‌برداری_کشورمان_را_تبریک_گفت_عکس">برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتمع آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، بیمارستان_موقت_سرپل_ذهاب">درمانی، فرهنگی و رفاهی برج سپید، مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی ستاد بحران و دانشکده طب سنتی در مشهد مقدس، 3 کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی، 32 پایگاه سلامت شهری و دو آزمایشگاه مرکزی در افتتاح_شد">شهرستان تایباد و دو مرکز شیمی درمانی در شهرستان کاشمر از جمله این پروژه ها هستند.

از دیگر پروژه‌هایی که به بهره برداری رسید می‌توان به 22 مرکز جامع خدمات سلامت روستایی، 7 مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی، دو مرکز خدمات جامع سلامت شهری شبانه روزی، 36 خانه بهداشت و 47 باب پانسیون پزشکان در شهرستان باخزر، دو بلوک زایمانی در شهرستان سرخس و یک بهداشتی_و_درمانی_در_خراسان_رضوی">تسهیلات زایمانی و ستاد مرکز بهداشت شهرستان رشتخوار اشاره کرد.

در همین زمینه: تفاهم‌ وزرای بهداشت ایران و باکو برای تولید واکسن هگزاوالان بیمارستان امام حسین(ع) هریس افتتاح شد آغاز فعالیت دفاتر خدمات سلامت در ۹ استان کشور پروژه‌های بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود افتتاح شد افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت ابیانه رونمایی از برنامه جدید وزارت بهداشت برای کاهش هزینه‌های درمان

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست