Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:17:05 GMT

کعبی: نظرمحمدی خسته شد و رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۴۵۱۲

کعبی: نظرمحمدی خسته شد و رفت

حسین کعبی معتقد است تیمش مقابل سرمربی_پرسپولیس_و_چالش_کناره_در_نیمه_اول">سپیدرود">نظرمحمدی_استعفا_کرد">سپیدرود">پرسپولیس نمایش شایسته ای داشت و یک امتیاز حداقل سهم آنها از این بازی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس_از_فرصت_های_خود_استفاده_کرد">سپیدرود و نظرمحمدی">پرسپولیس با تک گل سه تعطیلات_رفتند">امتیازی علی علیپور برای سرخپوشان به پایان رسید تا سپیدرودی ها نیز پنجمین باخت متوالی شان را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کعبی کاپیتان سپیدرود بعد از شکست تیمش به خبرنگار ما گفت: همه دیدند که تیم ما فوق العاده بازی کرد و حداقل یک امتیاز حق تیم ما بود. نمی خواهم بگویم باید بازی را می بردیم اما می توانستیم با یک مساوی به تعطیلات نیم فصل برویم.


وی افزود: بازیکنان ما اصلا تمرکز نداشتند و اگر روی ضربات نهایی با دقت عمل می کردند چه بسا الان نتیجه دیگری رقم خورده بود. ما شانس های زیادی داشتیم و هم اینکه توانستیم مقابل سپیدرود">پرسپولیس موقعیت گل ایحاد کنیم، یعنی تیم خوبی بودیم.


کعبی با انتقاد شدید از وضعیت مالی سپیدرود تصریح کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم ولی مشکل اصلی ما عدم تمرکز بچه هاست. هیچ کس روحیه مناسبی ندارد و بدون هیچگونه دریافتی فقط دلخوش کرده اند به وعده های مسئولین!


کاپیتان نظرمحمدی_استعفا_کرد">سپیدرود، پرسپولیس را تیم قدرتمند لیگ برتر دانست و گفت: این همان تیمی بود که هفته قبل 4 گل به ذوب آهن زود ولی در برابر ما نتواست آن بازی روان و تهاجمی را به نمایش بگذارد. ما مغلوب تجربه پرسپولیس شدیم. آنها مقابل پارس جم نشان دادند که می توانند در دقیقه 96 هم گل بزنند و سه امتیاز بگیرند.


کعبی در مورد استعفای علی سپیدرود_در_نیمه_نخست_به_تساوی_رسیدند">نظرمحمدی نیز گفت: من چیزی در این باره نشنیده ام اما واقعا نظرمحمدی کم آورده بود و نمی توانست شرایط را تحمل کند. او همه توانش را گذاشته بود برای جذب منابع مالی و دیگر نمی رسید به مسائل فنی بپردازد.


وی افزود: من به عنوان بازیکن از این شرایط خسته شدم و کم آوردم چه برسد به سرمربی تیم. بهرحال نمی دانم چه بگویم اما امیدوارم شرایط در نیم فصل بهتر شود و در نیم فصل دوم شاهد روزهای بهتری باشیم. شک نکنید اگر آرامش و تمرکز به تیم ما بازگردد، قطعا به میانه های جدول صعود خواهیم کرد.

 

حسین کعبی سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دو گل اوستون اورونوف در مقابل تک گل امیر محمد هوشمند پرسپولیس را با 3 امتیاز کامل از مازندران راهی تهران کرد.

دانلود (42.1MB)

دیگر خبرها

  • هوادار-پرسپولیس در ورزشگاه سوت و کور
  • داماش به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ مسجدسلیمان
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • غایبان هوادار مقابل پرسپولیس مشخص شدند
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)