Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال موفق به شکست استقلال_قهر_کرد">سپاهان شد.

طرفداری- تیم استقلال موفق شد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 3-0 استقلال_استقلال_را_ترک_کرد">سپاهان_بوسیدن_شال_آبی_توسط_شفر">جپاروف_تحت_تاثير_اختلاف_نظر_داوران">قربانی_به_استقلال_2_استقلال_1_استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">سپاهان_0">انصاری_را_هم_از_لیست_۱۸_نفره_خط_زد">سپاهان_0">قربانی_به_سپاهان">استقلال_شفر_500_دقيقه_بدون_گل_خورده">سپاهان">استقلال_تقدیر_از_دو_پیشکسوت_آبی_ها_تصاویر">سپاهان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

اطلاعات بازی

هفته پانزدهم لیگ برتر، جام خلیج فارس 
استقلال_1_سپاهان_0">انصاری_را_هم_از_لیست_۱۸_نفره_خط_زد">استقلال تهران-سپاهان اصفهان
چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 17:30
تهران-ورزشگاه آزادی
داوران: علیرضا فغانی – بابک داوری – میریعقوب حجتی – محمد ملکی – ناظر: محمدرضا فلاح
زنندگان گل:

علی استقلال_برابر_سپاهان">قربانی-سرور سپاهان_را_بازنده_به_رختکن_فرستاد">استقلال_سپاهان_بوسیدن_شال_آبی_توسط_شفر">جپاروف (2)

ترکیب دو تیم


 

گزارش بازی

نیمه اول:
در دقیقه 12 پاس رو به جلوی خطرناک میرزایی را در میانه راه سید حسین حسینی قطع کرد. در دقیقه 16 با حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان توپ به ساسان انصاری رسید که ضربه استقلال_از_لیست">انصاری با فاصله از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 23 با پاسکاری زیبای بازیکنان استقلال توپ به داریوش شجاعیان رسید که ضربه شجاعیان با فاصله از بالای استقلال_با_سوپر_گل">دروازه سپاهان توپ به بیرون رفت. در دقیقه 26 با اشتباه استقلال_3_سپاهان_0">چپاروف توپ در فضای خوبی به پاپی رسید اما حسین پاپی نتوانست از این موقعیت خوب استفاده کند و ضربه او به بیرون رفت. در دقیقه 35 باز هم استقلال_شفر_500_دقیقه_بدون_گل_خورده">استقلالی ها با حرکت از سمت چپ مهدی قائدی خطرساز شدند که علی سپاهان_شایعه_است">استقلال_یک_استقلال_شفر_500_دقیقه_بدون_گل_خورده">سپاهان_صفر">قربانی نتوانست از موقعیت خلق شده استفاده کند.
نیمه دوم:
بعد از گل زود هنگام استقلال استقلال_شفر_500_دقیقه_بدون_گل_خورده">سپاهان کاملا جلو کشید. در دقیقه 51 شوت مهرداد محمدی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 60 شوت سپاهان_منع_کرد">استقلال_مقابل_سپاهان_در_بازی_لایی_ها_و_پشتک_ها">تماشایی مهرداد محمدی را سید حسین حسینی به زیبایی با یک دست مهار کرد. در دقیقه 61 ضربه سر خطرناک مروان حسین از کنار بازیکنان_پدیده_روی_هر_دو_گل_غافلگیر_شدند">دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 63 شوت خزطرناک داریوش شجاعیان را استقلال_تقدیر_از_دو_پیشکسوت_آبی_ها_تصاویر">سپاهان_را_بازنده_به_رختکن_فرستاد">صدقیان دروازه بان سپاهان به زحمت راهی کرنر کرد. در دقیقه 75 استقلال_مشخص_شد">سپاهان صاحب ضربه آزاد از سمت چپ هجومی خود شد که ضربه رسول نوید کیا با فاصله از بالای دروازه استقلال توپ به بیرون رفت. در دقیقه 77 جلال الدین علی محمدی با حسینی تک به تک شد که ضربه علی محمدی را حسینی به خوبی مهار کرد. در دقیقه 86 شوت دیدنی مهرداد محمدی از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

شرح گل ها

دقیقه 4؛ استقلال 1-0 سپاهان | (علی قربانی) : پاس در عمق بازیکنان استقلال به علی استقلال_برابر_استقلال_را_ترک_کرد">سپاهان_اعلام_شد">قربانی رسید که علی قربانی از جلو آمدن دروازه بان سپاهان استفاده کرد و با یه شوت زیبا  استقلال_با_سوپر_گل">دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه 35؛ استقلال 2-0 سپاهان | (سرور جپاروف): استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که این ضربه ایستگاهی را سرور استقلال">جپاروف به زیبایی تبدیل به گل دوم کرد.

دقیقه 47؛ استقلال 3-0 سپاهان 0 | (سرور سپاهان_بوسیدن_شال_آبی_توسط_شفر">جپاروف) : حرکت در عمق مهدی قائدی با دفع مدافعین سپاهان همراه شد که توپ برگشتی را سرور جپاروف با یک شوت از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل سوم کرد.

خلاصه بازی

اضافه می شود..

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسید که یک فرصت طلایی از کف آبی پوشان رفت.

صحبت از موقعیتی است که مهرداد محمدی می‌توانست از روی یک ضربه ایستگاهی از قطر دروازه توپ را به تور دروازه پورحمیدی برساند اما بدشانسی مانع از وقوع این اتفاق شد.

ضربه کات دار مهرداد به زیباترین شکل ممکن به سمت دروازه رفت اما تیر افقی چارچوب تراکتور مانع از رسیدن توپ به تور شد تا بهترین بخت شاگردان نکونام برای فتح بازی بزرگ هفته در یادگار امام از بین برود اما آبی‌ها خوش‌شانس بودند سپاهان در بازی بعدی پرسپولیس را متوقف کرد تا صدر آبی بماند و قُطر ۱۲ سانتی‌متری دروازه مانع از قهرمانی احتمالی استقلال نشود.

دیگر خبرها

  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند