Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم های ذوب آهن اصفهان و نفت تهران به مصاف هم می روند.

به گزارش وب سایت نود، امیر قلعه نویی به عنوان یکی از موفق ترین مربیان تاریخ لیگ برتر به حساب می آید که در حال حاضر در صدر جدول رده بندی مربیان در تاریخ این رقابتها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد موفق قلعه نویی سبب شده تا وی شکست های زیادی را در تقابل با مربیان لیگ برتری نداشته باشد.

در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر حمید درخشان این فرصت را دارد تا با شکست ذوب آهن اصفهان هم به وضعیت تیمش در جدول سروسامانی ببخشد و هم در رده مربیانی قرار بگیرد که موفق به شکست قلعه نویی در سه بازی شده اند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، درخشان با سه تیم مختلف یعنی داماش گیلان، پرسپولیس و نفت تهران موفق به انجام این مهم خواهد شد. گفتنی است که قلعه نویی هم در تقابل با درخشان موفق به کسب چهار برد شده و مصاف این دو مربی هیچگاه مساوی به پایان نرسیده است.

تا کنون 3 مربی موفق شده اند قلعه نویی را در 3 بازی شکست دهند. فرهاد کاظمی (3 پیروزی و 4 شکست) که موفق شده قلعه نویی را به عنوان مربی سه تیم استقلال تهران، استقلال اهواز و تراکتورسازی مغلوب کند؛ صمد مرفاوی در مقابل 5 شکستی که برابر قلعه نویی داشته، 3 بار هم این مربی را مغلوب کرده و در سه تیم استقلال تهران، مس کرمان و صبای قم به عنوان مربی در تقابل با قلعه نویی پیروز میدان بوده است. سومین مربی که توانسته مربی سابق آبی پوشان را سه بار شکست دهد، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس است که قلعه نویی را در سه تیم استقلال تهران، تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان مغلوب کرده و در مقابل هیچ شکستی را هم متحمل نشده است.

اما پرویز مظلومی (4 برد و 4 باخت) مربی است که بیشترین برد را در مصاف با قلعه نویی به دست آورده و توانسته وی را به عنوان سرمربی در چهار تیم مختلف شکست دهد. مظلومی در ادوار مختلف لیگ برتر توانسته است قلعه نویی را به عنوان مربی روی نیمکت چهار تیم استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی و ملوان انزلی از پیش رو بردارد. البته در دیدار تیم های استقلال تهران و ملوان انزلی در لیگ پانزدهم، قلعه نویی به عنوان مربی ملوان انزلی روی نیمکت این تیم ننشست اما از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد.

 

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو