Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قاطع ترين برد تيم استقلال_را_گرفت">ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">استقلال طي 14 هفته گذشته پيروزي اين تيم در روزي بود که هيچ هواداري در استقلال_جدا_نمی_شوم">ورزشگاه آزادي نبود تا اين موفقيت را از نزديک ببيند.
سرويس ورزش مشرق – استقلال_عکس">استقلال بدترين فصل تاريخ خود در سري مسابقات ليگ برتر را در حالي دنبال مي کند که بسياري از کارشناسان فوتبالي ريشه اين اتفاق را در وجود مشکلات روحي – رواني موجود در تيم مي دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين تيم گرچه در ديدار با نفت تهران هم 2 بر صفر برنده شد ولي در آن بازي يکي از گلهاي استقلال با اشتباه مدافع حريف گل به خودي بود ولي در بازي با گسترشينه که پس از شکست به استقلال، سايپا را 3 بر يک شکست داد با دو گل فرشيد اسماعيلي به اين تيم باخت.
در مروري کوتاه و خلاصه، به علل اين موضوع در ماه هاي منتهي به ديدار استقلال با پيکان خواهيم پرداخت؛
*شوک باخت 6 گله در تابستان!
استقلال پس از نايب قهرماني در ليگ، مغرور از رقم زدن نتيجه اي که هيچکس (با توجه به نتايج نيم فصل اول ليگ برتر شانزدهم) باور نداشت، در امارات با 6 گل به العين باخت تا لطمه روحي بدي به اين تيم وارد شود!
*حملات ادامه دار سرخ ها!
شکست در آن ديدار با شش گل پس از 44 سال، سوژه مهمي به طرفداران تيم رقيب (پرسپوليس) داد تا با مرور خاطرات دربي سال 1352 روزهاي تلخ شکست به العين را براي طرفداران استقلال و البته بازيکنان و کادر فني وقت تيم، ادامه دارتر کنند!
*شروع بد ليگ!
استقلال ليگ را با محروميت سه تن از بازيکنان جوانش به دليلي نامعلوم شروع کرد و در آبادان مغلوب صنعت نفت شد تا روحيه نداشته اش را بيش از پيش ببازد.
*بدنسازي و مصدوميت!
حالا که ميک مک درموت از استقلال جدا شده، کم کم از بازيکنان استقلال مي شنويم که بدنسازي او را نمي پسنديدند و البته با جدايي درموت آمار مصدومان اين تيم هم به يکباره کم و کمتر شد!
*تماشاگران نيايند!
وقتي استقلال نتيجه نمي گرفت درهاي تمرين را رو به تماشاگران بستند! اين اتفاق از روزهاي اول فصل(!) متدوال بود اما بعد از شکست در هفته چهارم برابر سايپا شدت گرفت!
*شب سياهِ پديده!
شبي که استقلال به پديده خراسان باخت هرگز! از ياد منصوريان، بازيکنان استقلال و البته هواداران اين تيم نمي رود که باخت 2 بر صفر تا چه حد شب سياه اين تيم را تيره تر از قبل کرد!
*جم و غم!
بازي بعدي در جم و شکستي ديگر سبب شد تا حتي سرمربي اين تيم هم از رسانه ها دوري کند...و بالطبع بازيکنان هم از رويارويي با مردم منع شدند! ...از هواداراني که جدايي منصوريان را فرياد، نه! بلکه التماس مي کردند.
*مردم گريزي!
هر رسانه اي به عنوان نماينده مردم سراغ شان مي رفت اين جمله را مي شنيد: "کاري نکرده ايم که درباره اش حرفي براي گفتن داشته باشيم"! ...و اين مردم گريزي سبب شده بود تا از دقيقه 15 شعارها عليه تيم شروع شود!
*استرس نهادينه شد!
تکرار و تکرار و باز هم تکرار اين اصرارها بر ماندن منصوريان سبب شد تا شعارها هم تکرار و تکرار شوند تا اين ترس از سکو در ذهن و جسم بازيکن(اغلب جوان) استقلال نهادينه شود! استرس گل نزدن رهايشان نمي کرد تا قرباني روبروي دروازه ذوب آهن تک به تک را به بيرون بزند!
*محروميت مفيد!
آنچه مشخص کرد اين استرس وجود دارد، حکم محروميت استقلال از همراه داشتن هوادارانش بود! دربي85 باعث شد استقلالي ها در استاديوم خالي از تماشاگر رودرروي گسترش فولاد بايستند و ضمن ارائه يک بازي برتر و خلق ده موقعيت(به ادعاي شفر) دو گل هم بزنند!
*سکوت در سکوت
استقلال ماه هاست در سکوت زمين شماره دو آزادي تمرين مي کند! حراست مجموعه، مجوزي براي ورود تماشاگر به تمرين نمي دهد...پس تيم در سکوت محض تمرين و به آن عادت کرده است که در آزادي خالي از تماشاگر راحت بازي کرد!
*تيم را ممنوع التماشاگر کنيد
بي گمان وينفرد شفر متوجه اين موضوع شده ولي وقتي خبر مي رسد استقلال باز هم براي تمرين درصدد رفتن به زمين صنايع دفاع(!) است متوجه اين مهم مي شويم که قرار است باز هم استقلال_عکس">استقلال در خفا و سکوت(!) تمرين کند! شايد برگزاري بازي هاي اين تيم در ليگ، بدون حضور تماشاگرانش آخرين راه حل گلزني و دوري اش از استرس خودساخته باشد!
*امان از باشگاه بي صاحب!
با نگاهي دقيق تر به اين معضل خودساخته درمي يابيم بي صاحب بودن! دليل اصلي همه اين مشکلات است! وقتي يکي از پرطرفدارترين و ريشه دارترين تيم هاي پايتخت، زمين تمرين اختصاصي مناسب با استانداردهاي روز ندارد و کسي هم براي رفع مشکلات اينچنيني هزينه نمي کند و در نقطه مقابل اجازه خصوصي شدن به اين باشگاه هم داده نمي شود همين سرانجام را بايد انتظار داشت. به ياد داريم سال قبل استقلال چون در کمپ ناصر حجازي تمرين مي کرد روحيه به مراتب بهتري هم داشت. تمرين زير نگاه و تشويق 2، 3 هزار هواداري که از تدارکات تا سرمربي، همه را نوبت به نوبت تشويق مي کردند. حالا همان تيم نمي تواند جلوي همان تماشاگر مقابل دروازه 7 متري توپ را گل کند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد