Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:01:55 GMT

ایران ۴- روسیه ۰؛ انتقام باخت جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۹۶۵۳

ایران ۴- روسیه ۰؛ انتقام باخت جام جهانی

فوتسالیست‌های ملی پوش ایرانی موفق شدند با برتری قاطع ۴ بر صفر تیم روسیه را شکست دهند و قهرمان تورنمنت اصفهان شوند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران که در دو بازی ابتدایی تورنمنت چهارجانبه اصفهان ۳ بر ۳ مقابل آذربایجان متوقف شد و برابر قزاقستان به برتری ۲ بر یک رسیده بود، از ساعت ۱۱ صبح امروز آخرین مسابقه در این رقابت‌ها را در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان به مصاف روسیه‌ای رفت که از دو دیدار اخیرش مثل ایران یک تساوی ۳ بر ۳ در دیدار با قزاقستان و پیروزی ۳ بر ۲ مقابل آذربایجان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملی‌پوشان فوتسال ایران در تفاضل گل با روسیه برابر بودند اما به دلیل یک گل زده کمتر باید برای قهرمانی در تورنمنت اصفهان، روس‌ها را شکست می‌دادند که توانستند با تک گل مهدی جاوید در دقیقه ۱۹ یک بر صفر نیمه اول را تمام کنند.

 

در دقیقه ۲۹ باز هم مهدی جاوید برای تیم ایران گلزنی کرد تا روس‌ها خیلی زود دست به پاور پلی بزنند و به دنبال جبران نتیجه باشند اما ملی‌پوشان فوتسال ایران از این فرصت بهره بردند و دو بار از زمین خودی توسط علیرضا رفیعی و محمد شجری در دقایق ۳۲ و ۳۸ به گل دست یافتند تا در این جدال حساس ۴ بر صفر به پیروزی برسند.

 

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل روسیه شکست خورده بود اما با پیروزی ۴ بر صفر امروز به نوعی آن باخت تلخ را برابر تیم سوم رنکینگ جهانی جبران کرد و قهرمانی تورنمنت چهارجانبه اصفهان شد.

 

پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و روسیه، دو تیم آذربایجان و قزاقستان هم به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند تا در امتیاز ۲ و تفاضل گل ۱- برابر شوند اما آذربایجان با یک گل زده بیشتر نسبت به قزاق‌ها به مقام سوم در این تورنمنت رسید.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد

شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران به مقام قهرمانی تورنمنت کافا رسیدند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران که طی ۳ دیدار اخیر خود در تورنمنت کافا موفق به کسب پیروزی شده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در آخرین دیدار خود به مصاف قرقیزستان رفت و این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

ترکیب اولیه تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان، به شرح زیر بود:

آتنا توفیق، فاطمه محسنی، ستایش فیض‌اللهی، مینا بابویه، عسل قاجاریان، مهرناز عزت‌آبادی (کاپیتان)، مائده بی‌رنگ، تانیا جهانشاهی، سمیه اسماعیلی، مریم دینی و پرنیا رحمانی.

زننده تک گل تیم دختران ایران مقابل قرقیزستان، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ بود.

تیم ملی دختران کشورمان پیش از این تاجیکستان را با نتیجه ۵-۰، ترکمنستان را با نتیجه ۷-۰ و ازبکستان را با نتیجه ۴-۲ شکست داده بود.

گفتنی است نظارت داوری دیدار دختران ایران و قرقیزستان، برعهده معصومه شکوری بود.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزاری شد و علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان