Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان">استقلال">هواداران استقلال_با_۳_گل_آبی_ها_به_لیگ_برگشتند">سپاهان_در_آزادی">استقلال_تقدیر_از_دو_پیشکسوت_آبی_ها_تصاویر">سپاهان علیه سرمربی این تیم شعار دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر تیم های ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">استقلال و ناراحتی_استقلال">هواداران_استقلال_از_گلزنی_پرسپولیس">سپاهان از ساعت 17:30 امروز (چهارشنبه) در حضور نزدیک به 25 هزار نفر به مصاف هم رفتند که استقلال با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*زمانی که استقلال_اعلام_شد">کرانچار دستور تعویض حسین پاپی را داد، این استقلال_جدا_نخواهم_شد">بازیکن از تصمیم سرمربی تیمش ناراحت شد و گرمکن خود را به زمین کوبید.

*پس از گل سوم استقلال، دروازه‌بان استقلال_صحیح_بود_جعفری_باید_اخراج_می_شد">سپاهان با یکی از مدافعان تیمش جر و بحث کرد.

*استقلال_سپاهان_بوسیدن_شال_آبی_توسط_شفر">تماشاگران_درباره_لیست_مازاد">هواداران">استقلال">هواداران استقلال چندین نوبت به تشویق سیدحسین حسینی و مهدی قائدی پرداختند.

* زمانی که خسرو حیدری قصد ورود به زمین را داشت، امید ابراهیمی باجناقش بازوبند کاپیتانی را به او داد.

*طاهری مدیرعامل استقلال_سپاهان_شعار_هواداران_استقلال_عکس">استقلال_علیه_فرشاد_احمدزاده">ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">سپاهان در استقلال">هواداران_سپیدرود_برای_مصلح">ورزشگاه حضور داشت.

*اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال بارها کنار خط آمد و با بازیکنان تیمش صحبت کرد.

*تماشاگران کرانچار_در_خارج_کردن_اولیویرا_از_لیست">استقلال که از نمایش تیم خود راضی بودند به تشویق شفر پرداختند.

*یعقوب کریمی پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در اواخر نیمه دوم بازی کرد.

*استقلال">هواداران سپاهان در حین و نیز پس از مسابقه، علیه بازیکنان خود شعار سر داده و آنها را «بی‌غیرت» خطاب کردند. آنها همچنین خواستار جدایی کرانچار شدند و شعار «حیا کن رها کن» سر دادند.

*تماشاگران_درباره_لیست_مازاد">هواداران استقلال علیه عادل فردوسی‌پور که گزارشگر این مسابقه شعار دادند. استقلالی‌ها مقابل در اتاق گزارشگر مسابقه تجمع کردند که نیروی انتظامی، این تماشاگران را متفرق کرد. فردوسی‌پور که همیشه پس از پایان بازی به کنار زمین می‌رفت و با مربیان دو تیم گفت‌وگو می‌کرد، به همین علت نتوانست وارد زمین شود.

*پس از پایان مسابقه، کرانچار به سمت فغانی رفت و به خاطر یک صحنه به او هواداران_بايرن_به_نيمار_عکس">اعتراض کرد.

*شفر پس از خاتمه بازی از بازیکنان تیمش خواست به رختکن نروند و با رفتن به سمت هواداران استقلال، از آنها بابت حمایت‌شان تشکر کنند.

انتهای پیام/

R1015150/P1015135/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند.

به گزارش تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس