Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:56:00 GMT

استقبال مردم آستارا از جانباز مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۷۴۷۶

استقبال مردم آستارا از جانباز مدافع حرم

آستارا - ایرنا - جمعی از مردم و مسئولان آستارا از علی سلطانیان مدافع حرم و جانباز آستارایی، در بازگشت به زادگاهش استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه ناحیه آستارا عصر چهارشنبه در آئین استقبال از این مدافع حرم در شهر لوندویل این شهرستان گفت: به حول و قوه الهی و به برکت تلاش رزمندگان و شهدا، طومار کفر و تکفیری ها در عراق و سوریه در هم پیچیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان آستارا 615 جانباز را در دفاع مقدس به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

** اعزام کاروان راهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی جنوب کشور
94 نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه آستارا در قالب کاروان راهیان نور، با بدرقه مسئولان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
فرمانده سپاه مقاومت ناحیه آستارا در آئین بدرقه کاروان راهیان نور در محوطه سپاه ناحیه این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: زائران در قالب 2 اتوبوس طی چهار روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی، در آئین های یادواره شهدا و شب های خاطره و روایت جنگ در مناطق دوکوهه، شلمچه و اروند کنار شرکت خواهند کرد.
شهرستان آستارا 16 هزار دانش آموز دارد.

** صادرات افزون بر 125 هزار دلار محصولات لبنی از آستارا
رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از صادرات 18 تن پنیر و 20 تن شیر خشک به ارزش 125 هزار و 375 دلار از مرز زمینی گمرک این شهرستان به کشور روسیه خبر داد.
بهرام پور ضرب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله با مجوز اداره کل دامپزشکی استان مازندران و نظارت شبکه دامپزشکی آستارا صادر شد.
وی افزود: صادرات فرآورده‌های دامی با توافق ایران و روسیه انجام می گیرد و محصولات دامی و لبنی با کیفیت ایران، نبض بازار روسیه را در دست گرفته است.
وی یاداور شد: پیش از این، 594 تن پنیر و 143تن شیر خشک از مرز زمینی این شهرستان به کشورهای روسیه و جمهوری آذربایجان صادر شده بود.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، حمل و نقل داخلی و خارجی، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند و رتبه اول تجارت چمدانی مرزهای زمینی و رتبه نخست صادرات مرزهای شمال کشور را دارد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور و تردد اتباع خارجی است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی